LilleGud Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 En kompis av meg på jobben sitter og sier at han så en hvit 200sx s14, med henger :rolleyes: på vei nordover i nittedalen i dag morges. noen her som har sett den ? er det noen av dere som har sett en hvit 200sx s14 i norge i det heletatt ? uten om min ? jeg tror at jeg har den eneste hvite her i norge. jeg har sett en hvit tilsalgs i sverige, men det er det eneste. har heller ikke sett noen på noen bilder eller noe. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Spiller det virkelig no rolle? Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by bidz Spiller det virkelig no rolle? jupp. jeg lurer. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 stilig om det var en boogi henger og.. større en bilen dah,,he he henger feste til disse er da ikke så lett å få tak i da Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Macgyver stilig om det var en boogi henger og.. større en bilen dah,,he he henger feste til disse er da ikke så lett å få tak i da nej. det er ikke det. men hold dere til topic da.. jeg vil vite om det er flere hvite s14 er i landet. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 kan ikke minnes å ha sett den, men er det utenkelig at det finnes andre hvite s14 her da ? er det ikke en orginal farge ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Macgyver kan ikke minnes å ha sett den, men er det utenkelig at det finnes andre hvite s14 her da ? er det ikke en orginal farge ? Trenger ikke å være tatt inn til Norge fordet. Blir som Subaru Impreza GT med den mørkeblåe fargen. Den er å original men du finner ikke mange av dem i Norge fordi. Samme med Nissan 200sx i sølvgrå. Og folk med mere bilhistorikk peiling enn meg har vel flere eksempler. Det er jo morsomt å vite om hvor sjelden bilen sin er. Jeg koser meg hver gang noen nevner det jeg affal. :) Beklager Erlend at jeg svarte litt O.F, håper på tilgivelse ::cool: Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Karina Trenger ikke å være tatt inn til Norge fordet. Blir som Subaru Impreza GT med den mørkeblåe fargen. Den er å original men du finner ikke mange av dem i Norge fordi. Samme med Nissan 200sx i sølvgrå. Og folk med mere bilhistorikk peiling enn meg har vel flere eksempler. Det er jo morsomt å vite om hvor sjelden bilen sin er. Jeg koser meg hver gang noen nevner det jeg affal. :) Beklager Erlend at jeg svarte litt O.F, håper på tilgivelse ::cool: det går nok fint skal vi se ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Karina Blir som Subaru Impreza GT med den mørkeblåe fargen. Den er å original men du finner ikke mange av dem i Norge fordi sorry for offtopic`n men det er jo mange mørkeblå gt`r da. av de 2 som jeg ser regelmessig i sandefjord er begge i den fargen. :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Dette er vel en sak for Turboknut? ;:cool: :cool: :cool: Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Sikkert han kameraten din som så feil og trodde det var en Primera. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Jonte Dette er vel en sak for Turboknut? ;:cool: :cool: :cool: KNUUUUUUUUUUUT hvor er du når man trenger din "expertise" Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Har sett en hvit s13 med hengerfeste. Kan jo hende at han har sett feil??? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Yep, det er ålreit med biler med sjeldne farger... Hvitfarge på sportsbiler har vel aldri vært spesielt populært på det Europeiske kontinentet, i motsetning til USA og Japan hvor hvitt er meget kult... (Der det er sol hele året er hvit bil fett). Det skal sies at importøren av bilene til LilleGud og meg var heldige i våres... Fikk en del sjeldne eksemplarer inn da... Fort ble de solgt også... Og ja, er det noen som har svaret på spørsmålet ditt må det være Mr. TurboKnut. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Et annet interessant fakta og noe som jeg ikke helt forstår meg på er hvorfor vi i Norge skal bare ta inn biler i rød farge? Hvor mange røde S13, S14, 100NX, 300ZX, MX-5, RX-7, CRX del Sol, NSX og andre sportsbiler kommer inn i dette landet? Vel jeg vil tro det er over 50% av hele standen på disse forskjellige merkene... Hvis ikke mer! Og rød som er vanligvis slik en tragisk farge (falmer og blir rosa)... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg