Gå til innhold

Hvit 200sx S14

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

Originally posted by LilleGud

KNUUUUUUUUUUUT hvor er du når man trenger din "expertise"

Beklager, beklager....

Jeg har vært på en "to-og-et-halvtdøgns" tur-retur biltur i Europa og henta hjem en italiensk Celica Carlos Sainz. Brukte 14 timer fra München til jeg stod i dusjen hjemme -via Danmark->Øresundsbroen og oppover sverige, så jeg er enda litt døgnvill.

Neida, jeg kjører ikke SÅ fort, men det går "jevnt" og uten stopp...

(Hva var nå spørsmålet i tråden..... - ummm)

Jo - nei - jeg aner ikke. Jeg har ikke brydd meg så mye om å "registrere" S13 og S14 siden det "vrimler" av disse bilene og de aldri kan bli klassikere i den forstand som en Z eller ZX (og Sunny GTi-R) vil være.

Jeg kan ikke huske å ha sett noen andre S14 enn de bilene som tidligere er nevnt i denne tråden, MEN jeg har hørt om en amerikansk S14 med Silviaemblem som noen har sett. Hvit er jo en utrolig populær farve "over there" (kan det ha noe med varmen å gjøre? - ikke rart sort er en populær farge her).

Kan det være noen som har sett en hvit Mazda MX6 i stedet tro, - de kan jo i farta ligne litt på S14, særlig om noen har puttet en spoiler på stjerten på Mazdaen. Jeg har lagt merke til en hvit MX6 som jeg har møtt på veien med RH- skilter, samt en annen hvit MX6 med høyreratt.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MX6 er en coupe-versjon av 626, introdusert sept 1992, - som deler plattform og diverse andre løsninger med Ford Probe. Ble levert med 1840 cc motor eller 2500 V6.

Bilen har nesten samme front som S14 (men "mangler" grill) og har samme karosseriform (men FWD). Virker litt lavere og lengre pga spissere front og integrerte støtfangere.

Etter min personlige mening en noe kjedelig bil.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider