pumpedyse Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Avgifter til Staten på Oljeprodukter 2004 Vedtatte avgifter for året 2004 Avgift på bensin All bensin som omsettes på det norske markedet i dag er blyfri. Bensinavgiftene prisjusteres med 1,8 % fra 2003 til 2004. Dette vil si at for blyfri bensin vil bensinavgiften øke fra kr 3,89 pr l til kr 3, 96 pr l. I tillegg vil det komme CO2-avgift på bensin som vil øke fra 75 ø/l til 76 ø/l. Sum avgift på bensin, dette vil si at 4.72 øre pluss moms går rett til staten Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hadde de eldre blitt diskriminert like mye som oss bilister, hadde det kommet opp i media, kommet stor politisk debatt og avisoppslag. Og alle hadde lovet å gjøre no med det men fy F..... helt SYKT........ :eek: :eek: fucku Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 På tide med spam til Skogsholm igjen? torild.skogsholm@stortinget.no Noen som kan skrive en bra mail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Ingen avgiftsøkning i denne kommuniststaten overrasker meg lengre. Hva med å sende et godt, gammeldags brev til Toril? Seff dynka i masse mel. ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Det er helt sykt. 4,72 kr pr liter i avgift! Vi er ett land som er stor produsenter av olje i tilegg. Det er på tide at noen i næringslivet slår seg vrange igjen, trailer næringen sperrer av Oslo foreksempel. Folk bare godtar og godtar, andre land protesterer ellevillt når avgifter blir satt opp. Bensin, og Diesel er for dyrt! Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 eller hva om vi tar et streetmeet og stenger av de største veia inn/ut av oslo.. e6, e18 +ringveia... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 diesel er ikke så mye avgifter på men det er mere enn nok.. Avgift på mineral olje til fremdrift av motorvogn For autodiesel med svovelinnhold under 50 ppm er satsen i dag kr 2,83 pr liter og vil øke til kr 2,88 pr liter. For diesel med svovelinnhold over 50 ppm vil satsene på kr 3,17 pr liter i dag prisjusteres til kr 3,23 pr liter. I tillegg vil det komme en CO2-avgift på 51 ø/l. Sum avgift avgiftspliktig autodiesel Diesel avgiftspl.svovel < 0,005 % 3,39 pluss moms Diesel avgiftspl.svovel >0,005/<0,05 % 3,74 pluss moms Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 &%¤#&¤# avgifter!!!!! Men je fyllte da 95 blyfri for 5,19 kr/l på Statoil på Gjøvik forrige uke... Det er passe pris for bensin syns je. Har aldri fyllt så billig noen gang... Sist det var så lav bensinpris var i 1983.... :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by "Espen" eller hva om vi tar et streetmeet og stenger av de største veia inn/ut av oslo.. e6, e18 +ringveia... er med på det jeg Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Don T &%¤#&¤# avgifter!!!!! Men je fyllte da 95 blyfri for 5,19 kr/l på Statoil på Gjøvik forrige uke... Det er passe pris for bensin syns je. Har aldri fyllt så billig noen gang... Sist det var så lav bensinpris var i 1983.... :cool: da fikk betalt for fylle omtrent.... Statoil tapte penger på at du fylte hos dem.... bensin krigen i Danmark er mye verre. der ligger prisen ca 4,12 på det verste. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 :mad: Siter Bare et år igjen til jeg blir åtten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Meste jeg har betalt for besin var rett under 10'rn. Billigste var vel 6.20. Nå er den tilbake til 9++. Forbanna tragisk. :( Rundt 6 kroner litern for bensin er bra, blir grinete hver gang jeg tenker på at mange steder i USA er liter prisen 2kr pr liter. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Jonaldo På tide med spam til Skogsholm igjen? torild.skogsholm@stortinget.no Noen som kan skrive en bra mail? Evjen er på saken ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by "Espen" eller hva om vi tar et streetmeet og stenger av de største veia inn/ut av oslo.. e6, e18 +ringveia... Jeg er med på den :D men jeg steller meg i en 50- sone i Oslo sentrum :P du kan godt ta E6 :P hehe Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg synes det er godt at noen setter opp bensinprisene litt.. Det er altfor billig å ha bil og bruke den for tiden. De burde doble bensinprisen, minst. Staten fortjener da litt penger med tanke på alt det gode den gjør for oss bilister :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg