Mysemannen Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hai Akkurat kjypt meg sjuførr etter at gamle goførren gikk åt skogen bokstavelig talt. Spørsmåle e som følge ang. senk; Kappe orginal fjøre (en sving eller to) eller Fjørklemme frå bilextra? Klemmå skulle ver go for 50mm senk ca. Kan desse tallå frå 240 men når det gjelde 740 så trenge eg litt hjelp, takke for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 er 1500,- virkelig for dyrt? No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 er 1500,- virkelig for dyrt? For hva da? Høynesett? Nei, tilbake til topic. Er bedre å kappe. De klemmene er ikke noe stor suksess.. 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 For hva da? Høynesett? Nei, tilbake til topic. Er bedre å kappe. De klemmene er ikke noe stor suksess.. Nei for et skikkelig senkesett som ikke ødelegger alt av kjøregenskaper, komfort, driftsikkerhet.....og ikke minst sikkerhet No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 senkesett koste nesten det samme som bilen gjorde, og den ska ikkje vare lenge, hadde bare et sett med felger som satte høyden på spissen. Får klyppe en sving å to då :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Helvete så geniale disse Volvo-gutta er.. På 240-forumet skal det kappes, på 740-forumet klemmes og på 140-forumet fjærene kappes og festes med slangeklemmer for å lage justerbart. Dere må jo være retards alle sammen? Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Helvete så geniale disse Volvo-gutta er.. På 240-forumet skal det kappes, på 740-forumet klemmes og på 140-forumet fjærene kappes og festes med slangeklemmer for å lage justerbart. Dere må jo være retards alle sammen? Eirik Klart internett tøffingen e på plass når det e snakk om kapping :) Har du ikkje bedre å gjer enn å leida på volvo forume etter syndara? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Helvete så geniale disse Volvo-gutta er.. På 240-forumet skal det kappes, på 740-forumet klemmes og på 140-forumet fjærene kappes og festes med slangeklemmer for å lage justerbart. Dere må jo være retards alle sammen? Eirik Lurer på en ting, hvorfor i helvete er du her inne å kommenterer da hvis du ikke liker det? Når du snakker om retard, bør du kanskje se deg selv i speilet. Tror ikke du hadde likt om vi kom inn i dine tråder full med svada og piss. HOLD DEG UNNA OM DU IKKE LIKER DET LILLEGUTT 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Lurer på en ting, hvorfor i helvete er du her inne å kommenterer da hvis du ikke liker det? Når du snakker om retard, bør du kanskje se deg selv i speilet. Tror ikke du hadde likt om vi kom inn i dine tråder full med svada og piss. HOLD DEG UNNA OM DU IKKE LIKER DET LILLEGUTT Må si meg enig her, selv om man er uenig i noe, så burde man rett og slett holde seg unna om man ikke kan komme med noe konstruktivt.. Ikke lært folkeskikk? :) Ang. ikke få tak i korte nok fjører, lager ikke en eller annen fjærfabrikk her i landet e-merkede fjærer på mål? Burde være mulig å få godkjent, men er jo norge tross alt.. :deng Edit: Se der ja! http://www.fjerfabrikk.no/ Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Lurer på en ting, hvorfor i helvete er du her inne å kommenterer da hvis du ikke liker det? Tror ikke du hadde likt om vi kom inn i dine tråder full med svada og piss. HOLD DEG UNNA OM DU IKKE LIKER DET LILLEGUTT Så hold deg unna meg og det å kommentere mine innlegg da, hvis du lever etter det budet :) Jeg lever etter budet om at man høster som man sår. Det betyr at hvis jeg spør om fjærklemmer er bra, noe all sunn fornuft i meg sier at det ikke er, venter jeg å få svar deretter. Og hvis jeg slenger med leppa på 740-forumet får jeg noe som fortjent tilbake. Det er ikke kappinga jeg reagerer på, men det at folk hele tiden lager tråder om både kapping og disse klemmene. Selvfølgelig blir det ikke rågode kjøreegenskaper av fjærklemmer, og ekstremkapping er heller ikke noe kjempeidé. Er jo oppe hele tiden, spesielt disse Biltema-settene. Burde vært forbud mot å selge dem. Dere må vel innrømme at det kanskje er en grunn til at enkelte får Volvo i vrangstrupen? Jeg mener, det er vel ikke helt tilfeldig at det er her sånne tråder oppstår? Selvsagt er det enkeltindivider som stiller resten i et dårlig lys, men det virker som om det er så forbanna mange av dem. Holder fjærene fra Åkrene i teknisk kontroll tro? Prisen er vel 1200 per fjær, i tillegg til at du må ha kortere dempere. For å igjen skjære alle over en kam, er man villig til å betale det her inne? EDIT: Turbotassen, du kunne vel for eksempel ha svart meg med å si at ikke alle Volvo-gutter er ute etter mest mulige jalla løsninger. Men neida, du sank visst ned til mitt nivå, gratulerer :) Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 De er greie i teknisk her generelt ;) Bare det er forspenn i fjærene når bil er jekka opp, og det er over 11cm klaring fra laveste del, så lar dem det vanligvis gå... Om fjærene er sorte (forstå det den som kan, er de noe annet er de senkefjærer og må slåes ned på >_< Men sortmalte 60mm fjærer sier de ikke noe på, hehe) Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Så hold deg unna meg og det å kommentere mine innlegg da, hvis du lever etter det budet :) Jeg lever etter budet om at man høster som man sår. Det betyr at hvis jeg spør om fjærklemmer er bra, noe all sunn fornuft i meg sier at det ikke er, venter jeg å få svar deretter. Og hvis jeg slenger med leppa på 740-forumet får jeg noe som fortjent tilbake. Det er ikke kappinga jeg reagerer på, men det at folk hele tiden lager tråder om både kapping og disse klemmene. Selvfølgelig blir det ikke rågode kjøreegenskaper av fjærklemmer, og ekstremkapping er heller ikke noe kjempeidé. Er jo oppe hele tiden, spesielt disse Biltema-settene. Burde vært forbud mot å selge dem. Dere må vel innrømme at det kanskje er en grunn til at enkelte får Volvo i vrangstrupen? Jeg mener, det er vel ikke helt tilfeldig at det er her sånne tråder oppstår? Selvsagt er det enkeltindivider som stiller resten i et dårlig lys, men det virker som om det er så forbanna mange av dem. Holder fjærene fra Åkrene i teknisk kontroll tro? Prisen er vel 1200 per fjær, i tillegg til at du må ha kortere dempere. For å igjen skjære alle over en kam, er man villig til å betale det her inne? EDIT: Turbotassen, du kunne vel for eksempel ha svart meg med å si at ikke alle Volvo-gutter er ute etter mest mulige jalla løsninger. Men neida, du sank visst ned til mitt nivå, gratulerer :) Eirik du må vente å få såpass tilbake når du går inn på forumer og provoserer sånn som dette 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Så hold deg unna meg og det å kommentere mine innlegg da, hvis du lever etter det budet :) Jeg lever etter budet om at man høster som man sår. Det betyr at hvis jeg spør om fjærklemmer er bra, noe all sunn fornuft i meg sier at det ikke er, venter jeg å få svar deretter. Og hvis jeg slenger med leppa på 740-forumet får jeg noe som fortjent tilbake. Det er ikke kappinga jeg reagerer på, men det at folk hele tiden lager tråder om både kapping og disse klemmene. Selvfølgelig blir det ikke rågode kjøreegenskaper av fjærklemmer, og ekstremkapping er heller ikke noe kjempeidé. Er jo oppe hele tiden, spesielt disse Biltema-settene. Burde vært forbud mot å selge dem. Dere må vel innrømme at det kanskje er en grunn til at enkelte får Volvo i vrangstrupen? Jeg mener, det er vel ikke helt tilfeldig at det er her sånne tråder oppstår? Selvsagt er det enkeltindivider som stiller resten i et dårlig lys, men det virker som om det er så forbanna mange av dem. Holder fjærene fra Åkrene i teknisk kontroll tro? Prisen er vel 1200 per fjær, i tillegg til at du må ha kortere dempere. For å igjen skjære alle over en kam, er man villig til å betale det her inne? EDIT: Turbotassen, du kunne vel for eksempel ha svart meg med å si at ikke alle Volvo-gutter er ute etter mest mulige jalla løsninger. Men neida, du sank visst ned til mitt nivå, gratulerer :) Eirik Synes nå det går flere mercedes 190 og 230 som er kappa og bakjula står rett ut:wonder: Men du tør vel ikke og rakke ned på de på grunn av bilen eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 senkesett koste nesten det samme som bilen gjorde, og den ska ikkje vare lenge. hvorfor gidder du i det hele tatt å senke den da? hehe skjønner godt kommentaren til erikselv om han tok litt i med volvofolk men det blir altid enklest å gjøre det. lo litt av den første posten hans også siden han følger litt mer med en det jeg gjør :) men det virker som gutta over her kommer fra bygda i langtvekkistan MTP utsagn som: Klart internett tøffingen e på plassHOLD DEG UNNA OM DU IKKE LIKER DET LILLEGUTT Men du tør vel ikke.. blablabla er ikke noe mer å snakke om blir bare for dumt uansett hva dere sier. http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 kapp kapp.. 2 runder famme... eller 1,5.. fa blir det lik høgde med u kappa bak fjører... 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg