Gå til innhold

Kapp kapp, eller klem klem!

Ranger emnet


Mysemannen

Anbefalte innlegg

hvorfor gidder du i det hele tatt å senke den da?

 

hehe skjønner godt kommentaren til erikselv om han tok litt i med volvofolk men det blir altid enklest å gjøre det. lo litt av den første posten hans også siden han følger litt mer med en det jeg gjør :) men det virker som gutta over her kommer fra bygda i langtvekkistan MTP utsagn som:

 

er ikke noe mer å snakke om blir bare for dumt uansett hva dere sier.

 

Nå er ikke jeg noe internetttøffing, men når det kommer en guttepjokk å skal belære andre, som faktisk har erfaring så blir det for dumt. Ser du gjennom inlegga hannes så er han bare å disser på volvoforumet, fordi han han brukt opp ukepenga sine på ett år for å sikkert kjøpe coilovers, som heller ikke er godkjent, for å så komme inn å "har du ikke råd til coilover, så kan du la vær" liksom..

 

dumme innlegg fortjener dumme svar.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du igjennom innleggene mine ser du at jeg i hovedsak er for kapping.. Og ved å anta ting om meg du ikke aner, falt du nå på et lavere enn en liten guttepjokk. Vet ikke om dine innlegg fortjener så jævla gode svar heller jeg...

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete så geniale disse Volvo-gutta er.. På 240-forumet skal det kappes, på 740-forumet klemmes og på 140-forumet fjærene kappes og festes med slangeklemmer for å lage justerbart. Dere må jo være retards alle sammen?

 

 

Eirik

 

Kan ikke du ta den lille bortskjemte pappagutt ræva di å komme deg ut av volvo delen og inn på kone-japse-bil delen?

 

Takk.

:)

 

Neida, men seriøst, hvorfor bry seg om gutta gjør det sånn?

Personlig ville jeg kjøpt senkesett, men det senker jo i utgangspuntket for lite dette 40mm settet.

Kjører orginalhøyde på førrn min jeg, behagelig og funker godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn til at man bryr seg over denne jallamekkingen er fordi JEG vil ikke møte på en senka harrytass som spinner ut av kontroll!

Greit nok hvis dere setter bilen i grøfta men hva hvis noen annens liv går tapt grunnet deres egoisme/gjerrighet?

 

/M

 

Vel da må du ikke beklage deg her, men hos statens vegvesen eller politi.. Her diskuterer vi om vi skal KAPPE eller KLEMME. Ikke om du er redd for å kjøre på veien.

 

Edit: Ser du kjører Skoda, så beklager at jeg svarte sånn. Er jo bedre for deg å gå da ;)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn til at man bryr seg over denne jallamekkingen er fordi JEG vil ikke møte på en senka harrytass som spinner ut av kontroll!

Greit nok hvis dere setter bilen i grøfta men hva hvis noen annens liv går tapt grunnet deres egoisme/gjerrighet?

 

/M

 

Fjærer er ikke raketteknologi ;) Har man bare forspenn i fjørene så de ikke detter ut, så er ikke kappa fjører no farligere enn vanlige. Har sett biler med flere ringer som har knekt av fjærene pga bruk, og de som eide bilene har ikke merka det...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærer er ikke raketteknologi ;) Har man bare forspenn i fjørene så de ikke detter ut, så er ikke kappa fjører no farligere enn vanlige. Har sett biler med flere ringer som har knekt av fjærene pga bruk, og de som eide bilene har ikke merka det...

 

:win

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete så geniale disse Volvo-gutta er.. På 240-forumet skal det kappes, på 740-forumet klemmes og på 140-forumet fjærene kappes og festes med slangeklemmer for å lage justerbart. Dere må jo være retards alle sammen?

 

Ja, for volvo og kapping hører jo lizzom sammen da. Akkurat som volvo og slektstrær med løkker.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn til at man bryr seg over denne jallamekkingen er fordi JEG vil ikke møte på en senka harrytass som spinner ut av kontroll!

Greit nok hvis dere setter bilen i grøfta men hva hvis noen annens liv går tapt grunnet deres egoisme/gjerrighet?

 

/M

 

 

x2

 

Tror ikke gutta her hadde vært så internetøffe etter at de har kjørt ned en person som må sitte i rullestol resten av livet og de må betale hele regningen for alle ekstra hjelp og erstatning........

 

Er lov å tenke to ganger

 

Fjærer er ikke raketteknologi ;) Har man bare forspenn i fjørene så de ikke detter ut, så er ikke kappa fjører no farligere enn vanlige. Har sett biler med flere ringer som har knekt av fjærene pga bruk, og de som eide bilene har ikke merka det...

 

Hva skjer med fjørene når du kapper dem? Herding, endring i Ibs/ft osv? Har du tenkt på det.

 

Det sikkert ikke noen grunn til at det ikke er tillatt med kapping av fjører...................

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2

 

Tror ikke gutta her hadde vært så internetøffe etter at de har kjørt ned en person som må sitte i rullestol resten av livet og de må betale hele regningen for alle ekstra hjelp og erstatning........

 

Er lov å tenke to ganger

 

 

 

Hva skjer med fjørene når du kapper dem? Herding, endring i Ibs/ft osv? Har du tenkt på det.

 

Det sikkert ikke noen grunn til at det ikke er tillatt med kapping av fjører...................

 

Blir endra, ja, men ikke dermed sagt at de kommer til å plutselig implodere på veien, og sende bilen inn i en kø med nonner\muslimer\småbarn eller frittgående politikere :) Er da mange land det er lov å kappe fjærer i og, norge er ganske anale på at alt skal ha TÜV godkjenning. Fra et par politimenn jeg kjenner, så sier de at det største problemet de har sett i henhold til kapping, er at hjulstilling skjelden blir kontrollert etterpå, og det er skjeldent demperne blir korta inn og... Slik at de kortere fjærene da detter ut når bilen blir jekka opp ;) Personlig vil jeg helst unngå kapping, heller bestille fjærer som er laga etter spec, selv om de heller ikke er TÜV godkjente, så ser vel ordensmakta med blidere øyne på noe som er e-merka? Får man tro, ikke godt å vite her til lands...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår