Gå til innhold

stcc vekk, 200sx inn;)

Ranger emnet

Essex

Anbefalte innlegg

hey, takker for bildene boxer, ganske morsomt;););)

ikke noe OZ-racing som er standard på 200sx, men det er kanskje en som har importert jævli mange av dem, og satt på 17" oz-supertourissimo på dem alle?? hva veit jeg...

Farim; spør etter HKS-soppfilteret, da veit han hvilket av HKS filterene du er ute etter! lykke til, får håpe du blir like fornøyd som meg!!

Har sendt mail til de gutta fra den linken du ga meg!

som sagt, så trur jeg supertourissimo bare finnes i 17" eller 19" til s14...

Men, jeg syns det var fett med de hvite superleggera og jeg!

jeg veit at de superleggera i 'alu-farge' finnes, så får håpe de har dem i hvite til bilen min oxo!! men jeg er litt spent på om det er noe prisforskjell... skal kjøpe så mye nå, og jeg er absolutt ingen borskjemt riking, men de kommer helt klart!!! forhåpentligvis nå i høst, i værste fall når snøen går bort igjen. skal jo kjøpe filter, senkefjærer og dump-ventil med en gang, det blir fort 6-7000kr der... vanlige superleggera med dekk koster meg 14500, så hvis hvite koster det samme, så blir detta totalt ca. 21000.... puste,puste, mye pæng. men jeg har ca 10000, så jeg tenkte å spørre banken pent om litt vekslepenger til å 'pusse opp hjemme' ;);) hehe

men jeg liker dissa felga og jeg, men det blir nok litt for dyrt for meg;

post-489-13804850301253_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stcc

nå er stcc'en solgt til en lykkelig eier i byn!!!!

og 200sx' en er kjøpt!! en 98'mod Sportline svart!!!

er nok redd 200-klubben får seg ett nytt medlem;)

gleder meg sinnsykt, kommer til å trenge bleie når jeg får meg dump-ventil!!! ;):);):)

Kortsiktige planer;

HKS-luftfilter

H&R senkefjærer

Fjerne plombe til turboen, så jeg får bedre ladetrykk

og felger, seff.. men jeg sliter skkkelig på det punktet der!! har sett på noen OZ felger (12-eika med to og to sammen, på en måte 6-eika)

men har oxo tenkt på hvite felger hadde kanskje vært fett siden bilen er svart! men samtidig forbinder jeg det litt med rally...

hva er deres mening?? og koster hvite felger det samme som alu-felger??

blir vel 7,5*18" felger med 225/40 dekk regner jeg med...

kan marius eller haakon fjerne 'stcc-annonsen' min?? takk;)

Gratulerer så mye!

Du har fått deg en feit bil da..

De felga med 2 og to sammen er de samme som jeg har orginalt, ta en titt på websiden min i signaturen..

Og ellers er det bare å sende en mail eller no, hvis du har noen spørsmål! :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider