Turbobenni Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hvordan får jeg ut starteren i bilen min? ser den såvidt bak dynamoen(hvis det er det som er starteren da xD) er som sagt en 2.6 v6-motor som sitter i en 80 avant 93' modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andee Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 du må nok ut med dynamo først for å komme til starteren. har skiftet på en a6 2,4l 1998mod- da måtte jeg løse fronten, ut med dynamo og så kom til starteren.. litt mye plukk,men går fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 du må nok ut med dynamo først for å komme til starteren. har skiftet på en a6 2,4l 1998mod- da måtte jeg løse fronten, ut med dynamo og så kom til starteren.. litt mye plukk,men går fint :) Det er vel ikke mye elektrisk jeg må fikle med da ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg