pettesh Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Er på jakt etter en audi a4, enten en 1.8t eller 1.9tdi 110hk. Finner liksom ikke akkurat den bilen jeg er ute etter, i prisklassen 80 000,- Finnes jo et hav av disse bilene, men ikke i Trøndelag for tiden. Andre plasser i landet er det mange, men det er ikke bare å ta turen 100 mil sørover å se på en bil heller. Så er det noen som vet om firma som tar inn biler etter ønsker i denne prisklassen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Sjekk på http://www.importerbil.no Han som driver den siden har vært å henta noen biler i Tyskland for folk. Ellers så er han behjelpelig til å finne biler i Tyskland f.eks. :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hmm. har du sjekket autodb? så 5 audi a4 turbo der i den prisklassen du vill ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettesh Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hmm. har du sjekket autodb? så 5 audi a4 turbo der i den prisklassen du vill ha.. Ikke i Trøndelag? Da har jeg oversett noe i allefall. Har sett et par stykker, men de syns jeg har gått litt for langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 i trøndelag ja. de fleste a4 har gått langt har jeg lakt merke til. men det trenger jo ikke å bety at de er dårlige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg