Zerox Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 ok da. du kan få bli med oss du også btl randin@hotmail.com legg til den.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 tja.. kan jeg jo gjøre:) Begynner jo å gro mose på min MSN snart :D Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hmm.. pga mangel på turteller aner jeg ikke hva turtallet i hundre på kompisn min sin 240 er... vet bare at man kommer til 100 i andre gir:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Det går helt fint, rekorden min er neste 130!!!! på andre, men da med masse ventilflyt:D Morro med motorer som tåler mishandling:D :D :D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborg Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Ja..., gøy med motorer som tåler mishandling... Merkelig hvor mye mishandling en Volvo tåler... Det er litt stas!!! Siter -86 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Tuborg Ja..., gøy med motorer som tåler mishandling... Merkelig hvor mye mishandling en Volvo tåler... Det er litt stas!!! Hadde berre min gjordt det uten at ting datt av :( Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Eneste som skjer på kompisn min sin 240 er at skiltlysene detter ut:D :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg