Sol-Angelica Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Har en carisma 2004 mod med orginal stereo. Den er nå tatt ut, klipt alle ledninger men får det ikke til å funke... Har en sony spiller. Det jeg lurer på er om det er noen som har en litt bedre peiling på dette enn hva vi har nå eller om det finnes ett skjema der vi kan se evnt. hva vi gjør feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Kobl pluggen tilbake og kjøp deg ein iso overgang. (eg rekner med at det ikkje er iso sia du har klipt ledningene) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sol-Angelica Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 koble tilbake? Har klipt av alt fordi det ikke var å oppdrive iso til denne bilen :P det vi kunne gjort var å bestille over nett men ettersom vi har prøvd to forskjellige iso overganger nå så tenkte vi at det var likså greit å klippe av å koble til slik...hehe kanskje ikke så smart men det ble nå gjort da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Finnes ISO-overganger til så godt som alle biler (untatt noen få med aktivt system) Jeg hadde holdt en knapp på denne på en 2005 Carisma: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4876&katid=311&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sol-Angelica Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Vi fikk det til rett etter jeg postet her :) :) Nå gjennstår det bare å få koblet til høytalere og forsterkeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Bra :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg