dahlseng Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 En variant 412le automatic 73 mod med insprøtningsmotor har en kamerat av meg, skal vist vere ganske skjelden med de kombinasjonene noen som vet om det er andre slike i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Ser at dette er en eldgammel tråd, men må kommentere likevel. Vites det om bilen er kjøpt ny i Norge? Naboen vår hadde en mørk blå metalic 412 LE Variant 73 modell med automat og takluke som de kjøpte som demonstrasjonsbil hos Møller Ryen tidlig i 1974. I følge hva vi fikk høre den gangen var dette den eneste 412 Variant med kombinasjonen av automat og takluke i landet på denne tiden. Tror de hadde den til slutten av 70-tallet en gang, men da var den temmelig utkjørt (som de fleste 411/412), så jeg kan ikke tenke meg at denne bilen er på veien i dag. Jeg husker at reg.nr begynte på DA97... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dahlseng Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Den er kjøpt ny i norge ja, og er forsatt i bruk etter 225000 kørte km i samme familieeie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg