marcuus Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Fant ikke noe annet sted enn her og poste dette jeg. Jeg er i ferd med og bygge om min e46. Og nå har turen kommet til stereo. Men har fått en lite problem i fremdørene. De elementene jeg har kjøpt er for dype til og passe inn i dørere, så de butter i stålet inne i døra. Fått tak i noen spacere i spon men etter og ha montert på de så ser man fort at det ikke blir noe pent. og i tilegg er de så brede at jeg ikke får opp hanskerommet uten og åpne døra.. Noen som har noen tips/forslag til hvordan jeg kan få dette pent? Noen som har erfart det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Har ikkje noke tips, men du kan poste denne i "Bilstereo" så får du sikkert hjelp Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg