Sol-Angelica Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Vet ikke helt om jeg kan legge det her men får prøve. Driver å flytter over sanger til usb minne for å ha i bilen. Den er på 2 giga men når det er 1.23 giga igjen så vil den ikke ta til seg mer musikk. Why?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hvilke spiller? Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sol-Angelica Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hvilken spiller? Skal det ha noe å si? Usbstikken tar ikke mot sanger når jeg laster fra pc og over til usb`n. Den stopper når det er 1.23 g igjen på usb`n. Skulle tro det gikk an å føre over til at minnet var brukt opp hvertfall. Spilleren i bilen er en sony, usb`n er en SanDisk og pcn er LG :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sol-Angelica Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 ah ser nå at den der godt kunne missforståes :angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 prøver meg på en ting... Med fare for å få deg til å høres helt dum ut, så mener jeg det ikke sånn, men jeg må spør likevel: Prøver du å flytte over flere filer på en gang. Slik at når det er f.eks. 1,2 GB ledig så prøver du å laste over en bulk med filer som er mer enn det f.eks. 1.3 GB. Da vil jo ikke pinnen ta imot mer. Dersom du (selvfølgelig) ikke har dette problemet, så vil jeg anbefale deg (dersom det er windows du bruker) å fomratere hele minnestikken på ny. Kan være det ligger dritt på pennen som windows ikke ser eller noe sånt... Litt plass på du regne med at du taper på en stikke. f.eks. at du ikke klarer å fylle på til det nesten renner over, men nokså nærme skal du komme... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sol-Angelica Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 hehehe sååå blond er jeg da virkelig ikke :) Nei jeg tar en å en fil fra de sangene jeg vil ha på stikken. Ska formantere stikken etterpå, tok heller å ført over sangene på en større stikk nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg