Russer Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hei folkens:) Da var det på tide å få lagt ut min corrado Kjøpte den i midten av august. 1990 Corrado G60. Bilen har gått 197k. Masse deler som var byttet da jeg kjøpte den som ny girkasse i 2007, ny overhalt g-lader, interiør byttet i 2007. Det som ble gjørt med bilen mens jeg hadde den. -Ny cd-spæller -Kjøpte anlegg(manglet da jeg kjøpte bil) -Forstillingskontroll -Bytet venstre drivknute -Byttet bremseklosser -Byttet panser wire -Byttet termostat (temperaturen var alt for lav med gamle) Det som gjenstår med bilen. -Pusse opp 3 rustflekker -Kjøpe nye adapterplate til speil -Bytte registerreim -Polere bil:) -Sparkle litt og lakere frontfanger (har noen hakk og lakk skader) -Har tenkt å kjøpe mindre ladehjul,chip og stille opp bensintrykk -Nye lykter rundt( Noen som kan anbefale noen?) -Trenger ny hovedlysbryter( bare nærlys som funker nå) Her er noen bilder av bil, flere kommer snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Se der ja, husker denne lå til salgs. Gratulerer med ny gammel bil! :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russer Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Grattis ; ) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 ser du er fra svolvær.. flott med en corrado til i lofoten :D Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Grattis ! Ser litt spesiell ut med det scoopet der ja :) Er det bare limt oppå eller går det luft igjennom panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russer Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Takk takk. Det går luft igjennom panseret:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg