Shakotan Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hei folkens. Sitter og lager grafikk til videoen fra Drift Day, og mangler navn på noen av sjåførene, nærmere bestemt på den røde caprien og den hvite/grå supraen. Noen så kan hjelpe meg med dette? Skal lage sånn fin grafikk som demonstrert på bildet :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 denne? den ble kjørt av Green_Rallye som egentlig heter "Thomas Olaussen" :D Capri vet jeg desverre ikke... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hvem er det så som kjører denne? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Pudding hvem er det så som kjører denne? Vidar Jødals lille bror Tor inge Jødal Begge to er nesten naboen min. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Takk, da er jeg i boks... :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg