Toyotaboy Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hei, har et problem med at jeg ikke lengre får frem radioen på min cd-spiller, -Mode- knappen vekslet før mellom FM LW? og CD , nå finner den ikke FM eller LW uansett hvor mye jeg trykker... noen tips? Har mistet fjernkontrollen til den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hei, har et problem med at jeg ikke lengre får frem radioen på min cd-spiller, -Mode- knappen vekslet før mellom FM LW? og CD , nå finner den ikke FM eller LW uansett hvor mye jeg trykker... noen tips? Har mistet fjernkontrollen til den... Prøv "Source" om det står det på spilleren.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 explode:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyotaboy Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Prøv "Source" om det står det på spilleren.. det har jeg prøvd, det var den knappen jeg brukte før, da kunne jeg klikke mellom cd og fm, nå pauser det bare cd`en er det ikke explode den heter? =) explo ? expl? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Finn ut hele typebetegnelsen på den, så kan jeg hjelpe deg mer! Hvis ikke kan du google den å se hva du finner av brukermanualer o.l Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyotaboy Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Finn ut hele typebetegnelsen på den, så kan jeg hjelpe deg mer! Hvis ikke kan du google den å se hva du finner av brukermanualer o.l Slik jeg skjønner det, så har jeg en Sony FM/MW/LW Compact Disc Player, CDX-CA700 Jeg har selv bruksanvisning, men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor FM menyen er borte, eller hvordan jeg får den tilbake. Når jeg tar ut cd`en så er det kun klokke/høyalere og slike ting jeg har tilgang til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Dette må jo være en fin fin unskyldning til å bytte ut sony møkka..?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg