rs_cr Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Zender. Rieger JE Design Diverse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 De er faen meg raskt ute! :) Zender kit'et var pent! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 her var det mye pent..... hapyhappy hapyhappy hapyhappy Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 tidelig ute aftermarket gutta denne gangen:D nye golfen fikk ny standar imine øyne heheh likte også zender kittet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Tidlig og tidlig.... er vell ei god stund siden Golf V ble lansert i utlandet! Er bare her i Norge den er helt fersk:) Ellers må jeg si meg enig i at Golfen ble utrolig mye råere med stylingen enn den er i utgangspunktet... jeg likte best Rieger sin og den svarte fra ??? Hmmm, her var det masse annet snadder også, ikke bare Golf V Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Niiiiiiice!!!! :cool: :cool: :cool: Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 absolutt mye bra her mangler sota lykter bak, men det har vel ikke kommet enda? Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 ÅÅÅHHH! så konge!!!! - viste at Golf v hadde styling potensiale - likte best kittet på den bilen ifra de to første bildene.. - dem skal jeg vise til dem som hetser meg for å ha kjøpt en for kjedelig bil ( joda, venter på en lazerblå golf v sportline i uke 5) - lurer på hvor store felgene på disse bilene er? - jeg bestillte alu. vinterfelg på 15" men dem har jeg tenkt å bytte ut etterhvert og bruke de 17" sommerfelgene som vinterfelger ( fortsatt piggfritt selvfølgelig) - og eller kjøpe inn et sett 18" som sommerfelger - eller kan jeg gå så langt som til 19" men da er jeg redd for at bilen blir for stiv .. hva synes dere? btw - hva tror dere det stylingskittet for den øverste bilen koster - ferdig lakkert i bilens farge ? Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Plutoo ÅÅÅHHH! så konge!!!! - viste at Golf v hadde styling potensiale - likte best kittet på den bilen ifra de to første bildene.. - dem skal jeg vise til dem som hetser meg for å ha kjøpt en for kjedelig bil ( joda, venter på en lazerblå golf v sportline i uke 5) - lurer på hvor store felgene på disse bilene er? - jeg bestillte alu. vinterfelg på 15" men dem har jeg tenkt å bytte ut etterhvert og bruke de 17" sommerfelgene som vinterfelger ( fortsatt piggfritt selvfølgelig) - og eller kjøpe inn et sett 18" som sommerfelger - eller kan jeg gå så langt som til 19" men da er jeg redd for at bilen blir for stiv .. hva synes dere? btw - hva tror dere det stylingskittet for den øverste bilen koster - ferdig lakkert i bilens farge ? tips: bestill styling så snart du får bestemt deg, det er ofte litt leveringstid på utstyret.. dessuten må det lakkeres. den bilen din blir sikkert fet! gå for 19" felger, går greit på golf4 iallefall. 17" vinterhjul er også helt kurrant Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by boramannen Less is more! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Kid-A Less is more! sombrero skulle til å kommentere at den trengte lyktlister, men det hadde de jo på rieger-kittet bl.a. synes ikke lyktene er så fete i utgangspunktet.. litt mye japsetrekk.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Zender kittet var penest etter min mening Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 wow.. golf V ble plutselig pen.. liker ikke bilen opprinnelig, men dette likte jeg :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by sprocket skulle til å kommentere at den trengte lyktlister, men det hadde de jo på rieger-kittet bl.a. Panseret er forlenget over frontlampene på denne! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Baldrick ... jeg likte best Rieger sin og den svarte fra ??? Hmmm, her var det masse annet snadder også, ikke bare Golf V Car Line tuning Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg