borabora Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Endelig fått tak i en grombil. : rock : 6 av 12 biler jeg har hatt har vært svarte(og fått gule lys :D) En ganske orginal Sierra med en eier og full servicehistorikk, gått et stykke men det bærer den ikke preg av. :) Rimelig orginal. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Litt mods må til, fjernet bakvisker og emblemer. Hvite blinklys foran og sota resten. Rs ratt, hvite RS felger som jeg kjøpte nesten nye piggfrie dekk til og bøttestoler. Om noen har noen 4punktsbelter liggendes trenger jeg det.. Blir vel å bygd om til skivebremser bak og Cosworth diff. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 cosworth dif, og 105hk motor?? Ja ja, blir jo gøy på vinteren da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 cosworth dif, og 105hk motor?? Ja ja, blir jo gøy på vinteren da ;) He,he. Ja, må bli snøføre før det blir moro. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Pen sierra, si fra hvis du skal selge :) Er forresten is-ratt du har der Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Pen sierra, si fra hvis du skal selge :) Er forresten is-ratt du har der Takk. :) Vurderer det nesten for har kjørt quattro de siste 5 vintrene og synes den nesten er for pen til at jeg skal lære å kjøre rwd. :p Ja, stemmer visste jo egentlig det. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg