fordmk2 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 noen som har testet denne eksospotten..? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=JUL2&vg=&vgpath= Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 lykke til om du skal ha luftfilter som eksos Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 lykke til om du skal ha luftfilter som eksos se noen cm ned på nettsiden så ser du potta:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander88 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja, jeg har prøvd den, å er kjempe fornøyd med den. ble rimelig fin lyd i den å, hadde den på en kadett e med 2.0 8v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 skal ha den på vectra 2,0 8v. orker ikkje altfor mørk lyd:) Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLee Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 bs(bull shit) bildeler er vel ikke akkurat kjent for god leveringstid, visst den i det hele tatt kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Har Magnum bakpotte fra Supersprint på min Astra, som også har 2.0 8v motor. Og lyden er ikke altfor dyp og buldrende. Den er mere kvass og flerrende. Helt grei lyd om man ikke orker dundrende resonnans gjennom hele bilen. Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 må regne med 3 mnd viss varenen ikk er på lager!!! Snakker erfaring!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Så vidt jeg vet så ble ikke Vectra brukt i DTM så da skal du nå faen ikke ha DTM stuss heller! ...min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 gjorde den vel,... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 2.0 8v....? Edit: Den der var jævli tøff forresten..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg