twr Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Er bare å bruke det som passer til F-innsuget senteravstand mellom innsugskanalene blir jo den samme . Du må uansett modde GLT innsuget med dysehull eller kjøre dysene rett i toppen. Har Nuke rail med banjo + 2 x AN8 for 1500,- + mva på lager Torgeir http://www.wetterhusracing.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Yes, vet enn må fikse dysehull selv, har gjort alt klart til det, kappa ut dysehulla fra et gammalt F innsug, Men har ikke lyst til å borre i Svenehalsen før jeg er 100% sikker på dyse avstanden. Men bare en ting til jeg kom til å tenke på, åssen blir det med tårnstag å det innsuget? Det må jo bli ille trangt? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Yes, vet enn må fikse dysehull selv, har gjort alt klart til det, kappa ut dysehulla fra et gammalt F innsug, Men har ikke lyst til å borre i Svenehalsen før jeg er 100% sikker på dyse avstanden. Men bare en ting til jeg kom til å tenke på, åssen blir det med tårnstag å det innsuget? Det må jo bli ille trangt? går akkurat det :) hvertfall SAM sitt! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg har fuelrailemner liggende jeg lars. Det funka dass å sveise inn fra ett F innsug, får en kant som er omtrent umulig å bli kvitt inni. Jeg skaffa fram noen hylser som passa fint oppå også laga jeg en jigg til å sette hylsene i. Så ett lite varv med o store fronius så var det i boks. Ligger ett par sånne innsug i boden min som jeg har skrota.... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hvor mye har det egentlig å si effektmessig å bytte til svanehalsinnsuget? Er det kanskje kun ved høye effektuttak det er bra? Eller funker det greit på en litt oppskremt fk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ja det hørtes fint ut Ole, da fikser du til 1.stk rail å hylser til dysene for meg;) Det er jo utforma på en helt annen måte, plenumet er jo betraktlig mye større. Også er det MYE penere å se på;P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.