Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 http://www.aftenbladet.no/lokalt/solarandaberg/930613/Bil_kjoerte_av_veien,_falt_5_meter.html Derfor tar det litt roligt fra nå av når det regne. Det e ein kompis av meg, og kan ver han aldri kan gå igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 optus, kan du ikje aent enn å snakka sjid? eg sende heller kommentaren din i retur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Halvtak? Hvilket halvtak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Etter å sett ka som fåregår der så tenker jeg bare en ting selv: Jeg savner Omega'en min.. Er virkeig ingenting galt i at folk samles å prater og deler entusiasmen sin over biler og kansje burner og smådragger litt å.. Eller, det som er galt med det er jo det faktum at det ikke er lov.. Men lover er til for å brytes.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Marzo. Et lite halvtak borte ved det røde huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Følte deg truffet, ja :) Absolutt ikje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Håper på masse oppmøte i dag :=) I.iiii :P Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg