Øvrekleiv'n Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 ja,greit å ha orginale ligganes og for dei som vil ha det sånn;),,, har du spurt innpå omc forumet om noken har ett par orginal innmat til deg? Ventar på svar frå ein no;) Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Kanskje det. Er det det at dem ikkje er støkne eller at dem er skakke osv? De er litt rustne, bør sandblåses og lakkes på nytt... Er noen småbulker, men er ei stund sia jeg har sett på de, så må vel ta en titt :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 De er litt rustne, bør sandblåses og lakkes på nytt... Er noen småbulker, men er ei stund sia jeg har sett på de, så må vel ta en titt :) bare lurte nett på vilken pris du tenkte å ha for dei? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hei! Driver å kikker litt rundt her på kadett, da jeg er på jakt etter kadett C senkesett til min bil;) Har lest gjennom tråden og må si at bilen din er sinnsykt fin! Er enig med de andre at denne bør holdes relativt orginal! Ikke for å være negativ, men syntes vel egentlig at de orginale oransje blinkersene var penest da. Digger forresten akkurat slik front som du har! Også kult at du har klart å skaffe SR speedo og midtkonsoll;) Gamle opler generellt er jo biler jeg kunne tenkt meg å eie en gang, men denne hadde noe av det ekstra. Fin lakk og fin stand! Lykke til videre! Følger med her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 (endret) Takk for det, hyggelig å høre;) Har ikkje vert flink til å oppdatere her siden eg mest er på OMC forumet. Men må vel prøve å bli litt flinkere... Gammal Opel er tøft det. Det med blinklysa er eg enig i at originale er veldig fint da. Har anlending til å skifte litt på nå... Har fått i SR instrumenta og fått i SR ratt:) Tenkte å få prøve å få bredda eine sette med sr felgar eg har og kanskje få på 60mm senk! Har jo og kjøpt meg ein Kadett C til, ein stasjonsvogn som bruksbil. Endret Februar 7, 2010 av Øvrekleiv'n Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Kjøpte foresten senkesettet mitt på autospar.no Er Cobra 40mm fjærer, vurderer å senke 60mm istaden for! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Kjøpte foresten senkesettet mitt på autospar.no Er Cobra 40mm fjærer' date=' vurderer å senke 60mm istaden for![/quote'] Eyy!!!! Om du skal selge 40mm er jeg meeget interessert!!! Er et slik jeg er på jakt etter! Er det TUV papirer på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Eyy!!!! Om du skal selge 40mm er jeg meeget interessert!!! Er et slik jeg er på jakt etter! Er det TUV papirer på de? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=COB5458 tuv på disse ja, Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Er TUV ja. Skal si ifra vis dei kommer for salg! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Ok;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg