Modlendingen Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Når de snakkar om desse 80 tallsboksane, har ein Granada utpå skulen som me skal ha på vegen att, der er heile hattehylla fylt med slike høgtalarar, skal ta bilde når me kjem på skulen att, det er litt tøft ;-) Fin bil uansett:ratatatat Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Slæpp av! Det blir ikkje noko kapping her i gården... eh... garasjen! Eg skal heller ikkje ha noko stereobil, vil bare ha musikk i bilen. Eg har som sagt to 5" på 180W. Men lurar på å kaupe 4" pga blir lettare å montere. Har og vurdert å ha slike høgtalarkasser i hatthylla so Mad_Max seier. Det er tidsriktig og tøft! Men er og litt sugen på å lage nye plater frammom døra og sette dei der. Nokon som har gjort det? Og foresten så trur eg eg droppar dei instrumenta mine. Setter dei heller i ein seinare bil. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Jepp :) Syns det er tøft med sånne, kjøper alt jeg kommer over ;) Ikke at det er mye da :( Har noen skikkelig store Pioneer 80 tallsbokser jeg tenkte å ha i mantaen min, de passer bra til årsmodellen ;) Focal 4" element i de nå, så de spiller pent :) hehe ja er enig i den;) muligens eg har noen firkantbokser og liggenes og til 3" eller var det 4" element, husker ikkje heilt. husker broderen hadde i sin kadett c før for mangen år siden.. sånne plastkule høytalere hehe.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Slæpp av! Det blir ikkje noko kapping her i gården... eh... garasjen! Eg skal heller ikkje ha noko stereobil' date=' vil bare ha musikk i bilen. Eg har som sagt to 5" på 180W. Men lurar på å kaupe 4" pga blir lettare å montere. Har og vurdert å ha slike høgtalarkasser i hatthylla so Mad_Max seier. Det er tidsriktig og tøft! Men er og litt sugen på å lage nye plater frammom døra og sette dei der. Nokon som har gjort det? Og foresten så trur eg eg droppar dei instrumenta mine. Setter dei heller i ein seinare bil.[/quote'] vist du skal ha 4" eller 5" høytalere nede med beina sånn du har fortallt så må du få festa platen på en måte..dei orginale er vell berre festa med noke plast feste..ville og brukt ei plate som e tjukkare en orginale vertfall,så slepper du risting i platene osv når du spela musikk.. dørplatene eg har 8" i dørsidene bak skal eg lage til noke nytt og finare..pga dei orginale platene skragle noke jekligt når 8tommarene spilla..hehe.. men ellers har eg ganske fin lyd i bilen synst eg.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Eg tenkte å brube 4mm finerplate trekt med kunstlær. Og for å feste dei tenkte eg å bruke karroseriskruvar. Men det er mulig eg får tak i sånne boksar til å ha i hatthylla. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 oki,uansett du gjør som du vil:) skal bruke 12mm mdf ellernoe i mdf plater bak med karosseri skrue eg og når eg skal lage nye plater bak..og bruke vibroplast i hulrommet inni pluss dempeull:) jaja Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianaaa Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Slæpp av! Det blir ikkje noko kapping her i gården... eh... garasjen! Eg skal heller ikkje ha noko stereobil' date=' vil bare ha musikk i bilen. Eg har som sagt to 5" på 180W. Men lurar på å kaupe 4" pga blir lettare å montere. Har og vurdert å ha slike høgtalarkasser i hatthylla so Mad_Max seier. Det er tidsriktig og tøft! Men er og litt sugen på å lage nye plater frammom døra og sette dei der. Nokon som har gjort det? Og foresten så trur eg eg droppar dei instrumenta mine. Setter dei heller i ein seinare bil.[/quote'] Er ikkje bra kleiven instrumenta hadde blitt tøft:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Er ikkje bra kleiven instrumenta hadde blitt tøft:P Jøss du her... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 oki,uansett du gjør som du vil:) skal bruke 12mm mdf ellernoe i mdf plater bak med karosseri skrue eg og når eg skal lage nye plater bak..og bruke vibroplast i hulrommet inni pluss dempeull:) jaja 12mm. Kjem det ikkje til å stikke ut i kupeen mot seta då da? Og 8"bassar er vel litt forskjell til 5" elementa mine?? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 12mm. Kjem det ikkje til å stikke ut i kupeen mot seta då da? Og 8"bassar er vel litt forskjell til 5" elementa mine?? jo da blir noke sånt ser eg for meg ja muligens eg berre bruke mdf i litt tynnere plater om eg får tak i så,ser vell litt rart ut om det stikker masse ut hehe..,,,og trekker i svart stoff liksom..skal kjøpe nye seas 8"elementer og magnetene ekje so sinnsjukt svære og tunge element heller so det går bra:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Ja, no er jo Kadett'n veteran og registrering står for dør! Planen er å få den opp på skulen og ta ein bremsetest, evt ordne dei og bytte eksosanlegg. Dette blir vel litt ut i måneden, må bli ferdig med ein bil der. Så blir det EU-sjekk. Og ta med papir til BT i midten av februar, når eg skal prøve på teorien, og registrere den. Det er vertfall planen! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Då er kvite sideblink framme bestilt!! Får dei truleg fyrste eller andre veka i Februar. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianaaa Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Det blir fint men du må ha instrumenta og. også må du få start på den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Tok den opp på skulen i går og sjekka litt tenning. No går den fint som bare det!!! Har ein liten ide med instrumenta, men får sjå... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Finn et sett med kadett sr instrumenter på ebay om du skal ha noe ekstra ;) De tar seg meget godt ut! :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg