Gå til innhold

Kadett'n min 1979mod

Ranger emnet

Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

Finn et sett med kadett sr instrumenter på ebay om du skal ha noe ekstra ;) De tar seg meget godt ut! :)

Enig i at SR instrumenta er finast og passar best, er deg eg har mest lyst på! Men det eg tenkte litt på, var å få tak i ein til midtkonsoll og støpe opp nesten slik som SR instrumenta. Men dei blir nok liggans til seinare...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy! fy! fy! nei! nei! nei!.... ikke noe hjemmelaga skit det blir aldri noe fint, orginal sr eller ikke no. ja vet det kan være vanskelig å skaffe, men er du medlem i omc så har du hatt et komplett sett sr nå. koster ja det gjør det, vokser ikke på trær det her. det er verd vær eneste krone å det hever inntrykket av bilen og ikke minst verdien!. husk du har en strøken perle av en kadett c...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy! fy! fy! nei! nei! nei!.... ikke noe hjemmelaga skit det blir aldri noe fint, orginal sr eller ikke no. ja vet det kan være vanskelig å skaffe, men er du medlem i omc så har du hatt et komplett sett sr nå. koster ja det gjør det, vokser ikke på trær det her. det er verd vær eneste krone å det hever inntrykket av bilen og ikke minst verdien!. husk du har en strøken perle av en kadett c...

Er med i OMC ja, og har sett dei instrumenta, men 4000,- var litt drøyt men er heilt sikkert verdt det! Tenkte å sjå litt på Ebay og sjå etter det der. Blir nok litt jalla med heimelaga, ja...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et enklere tips nå jeg ;) Har bestemt meg for å redusere samlingen drastisk, så har et komplett sett SR instrumenter til salgs, 2500kr+ frakt. Er en liten del som er knekt på midtkonsollen, kan ta bilde :) Er til 1.2 motor

Ja, ta eit bilde!

Er muligens interesert! Viss det er bra!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Heisann, glemt å sende bilder, men knekken på instrumentene jeg har er på den delen som holder de 4 instrumentene fast i midtkonsollen, dvs, synes ikke i det hele tatt :) Men må bruke f.eks dobbeltsidig teip for å holde de på plass.... Eler lime på en bit som holder de på plass :)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då har eg fått gjort litt i dag, da. Eg bytta pluggar og pluggledningar. Den var litt vrang og få start på og gjekk av og til greit, men når eg bytta pluggane og ledningane var det så vidt startaren trong å slå inn og den gjikk fint!! Pluggledningane eg bestilte er av merke BERU og er blå, var litt skeptisk til det, men det blei bra og skapte litt "liv" i motorrommet! Tok eit par bilder og:

06022009096.jpg

06022009097.jpg

Coilledningen er "litt" lang så eg får ta og kappe den eller få tak i ein kortare...

Eg bytta eksosanlegg for eit par veker sidan, det hadde ein anna endestuss enn originalt

06022009100.jpg

Veit ikkje heilt om eg likar den. Men når eg bytta såg det ut som om bakpotta som var der var nesten ny, så eg trur eg byttar til den etter EU-kontroll. Då mistar eg ein lyddempar og, hehe!

Og så har eg kaupt med eit til ratt som eg fekk for eit par dager sidan, er eit Formuling ratt og fekk med boss som passar Kadett:

06022009098.jpg

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det er jo sånne tennpluggledninger eg har vert ute etter jo:) fresker opp ja:) kor kjøpte du dem henne?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider