Øvrekleiv'n Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Finn et sett med kadett sr instrumenter på ebay om du skal ha noe ekstra ;) De tar seg meget godt ut! :) Enig i at SR instrumenta er finast og passar best, er deg eg har mest lyst på! Men det eg tenkte litt på, var å få tak i ein til midtkonsoll og støpe opp nesten slik som SR instrumenta. Men dei blir nok liggans til seinare... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 fy! fy! fy! nei! nei! nei!.... ikke noe hjemmelaga skit det blir aldri noe fint, orginal sr eller ikke no. ja vet det kan være vanskelig å skaffe, men er du medlem i omc så har du hatt et komplett sett sr nå. koster ja det gjør det, vokser ikke på trær det her. det er verd vær eneste krone å det hever inntrykket av bilen og ikke minst verdien!. husk du har en strøken perle av en kadett c... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 fy! fy! fy! nei! nei! nei!.... ikke noe hjemmelaga skit det blir aldri noe fint, orginal sr eller ikke no. ja vet det kan være vanskelig å skaffe, men er du medlem i omc så har du hatt et komplett sett sr nå. koster ja det gjør det, vokser ikke på trær det her. det er verd vær eneste krone å det hever inntrykket av bilen og ikke minst verdien!. husk du har en strøken perle av en kadett c... Er med i OMC ja, og har sett dei instrumenta, men 4000,- var litt drøyt men er heilt sikkert verdt det! Tenkte å sjå litt på Ebay og sjå etter det der. Blir nok litt jalla med heimelaga, ja... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 http://cgi.ebay.de/Opel-Kadett-C-Aero-komplette-SR-Armaturen-fuer-1-2S_W0QQitemZ230318921239QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item230318921239&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Instrumenter :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 http://cgi.ebay.de/Opel-Kadett-C-Aero-komplette-SR-Armaturen-fuer-1-2S_W0QQitemZ230318921239QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item230318921239&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Instrumenter :) Se der ja. Hva blir det sånn ca. i norske kroner og øre da...? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Euroen er vel ca 10kr nå, så gang med ti :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Euroen er vel ca 10kr nå, så gang med ti :) Ikkje så gale då!! Pluss porto og evt toll da, men men... Spørs om eg får lage meg E-bay konto... hehe. Takk foresten! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Har et enklere tips nå jeg ;) Har bestemt meg for å redusere samlingen drastisk, så har et komplett sett SR instrumenter til salgs, 2500kr+ frakt. Er en liten del som er knekt på midtkonsollen, kan ta bilde :) Er til 1.2 motor Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Har et enklere tips nå jeg ;) Har bestemt meg for å redusere samlingen drastisk, så har et komplett sett SR instrumenter til salgs, 2500kr+ frakt. Er en liten del som er knekt på midtkonsollen, kan ta bilde :) Er til 1.2 motor Ja, ta eit bilde! Er muligens interesert! Viss det er bra! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zNiPeeR Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 må hive ut noen bilder snart:) Siter -Opel Kadett c 1976 caravan -Opel kadett c 1977 sedan -Opel kadett c 1979- banebil -Opel ascona b black jack- -opel omega b 2.5v6 sedan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Heisann, glemt å sende bilder, men knekken på instrumentene jeg har er på den delen som holder de 4 instrumentene fast i midtkonsollen, dvs, synes ikke i det hele tatt :) Men må bruke f.eks dobbeltsidig teip for å holde de på plass.... Eler lime på en bit som holder de på plass :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Skal prøve å få tatt nokon bilder snart ja. Så det lar seg fikse, den knekken. Send over nokon bilder da, enten her eller på pm eller hva du vil. Nå blei eg veldig interessert!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Ja, då har eg fått gjort litt i dag, da. Eg bytta pluggar og pluggledningar. Den var litt vrang og få start på og gjekk av og til greit, men når eg bytta pluggane og ledningane var det så vidt startaren trong å slå inn og den gjikk fint!! Pluggledningane eg bestilte er av merke BERU og er blå, var litt skeptisk til det, men det blei bra og skapte litt "liv" i motorrommet! Tok eit par bilder og: Coilledningen er "litt" lang så eg får ta og kappe den eller få tak i ein kortare... Eg bytta eksosanlegg for eit par veker sidan, det hadde ein anna endestuss enn originalt Veit ikkje heilt om eg likar den. Men når eg bytta såg det ut som om bakpotta som var der var nesten ny, så eg trur eg byttar til den etter EU-kontroll. Då mistar eg ein lyddempar og, hehe! Og så har eg kaupt med eit til ratt som eg fekk for eit par dager sidan, er eit Formuling ratt og fekk med boss som passar Kadett: Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 å det er jo sånne tennpluggledninger eg har vert ute etter jo:) fresker opp ja:) kor kjøpte du dem henne? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 å det er jo sånne tennpluggledninger eg har vert ute etter jo:) fresker opp ja:) kor kjøpte du dem henne? Bestilte via arbei. Og dei bestiller via Mekonomen. Dei er ljoseblå i vikreligheten. Det er BERU ledningar foressten. Eg syns det blei fint egentlig... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg