Gå til innhold

Nå skal man miste lappen for alt mulig rart!

Ranger emnet

speedy

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan kan kjøring mot rødt lys gi:

* "minst en 6måneder uten lappen"

og

*"2 prikker på førerkortet"

Miste lappen for ikke og holde vikeplikten ja, da får nok politiet nok og gjøre hvis de skal slå ned på alle som gjør det:D

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lenge jeg kommer til å være uten lappen etter jeg har nuket stortinget og skutt alle dommerne i landet??

FORPULTE NAZISCHWIN NORGE SUGER BIGTIME AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ehmm.. Bare norge kunne ha kommet med noe så til de grader usaklige grunner til å miste lappen. Tenk på alle uerfarne sjåfører som skulle være så uheldige å gjøre en feil i f,eks rundkjøringer. Fy faen for noe DRITT!!!!!!:mad: :mad: :mad:

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke være mulig å kommed slike vedtak... Beste var da 9 - 12 mnd uten lappen for aggressiv kjøring i kø.. Måtte de brenne langsomt i helvete..

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjører du i grøfta, risikerer du inndragning av lappen i inntil ett år"

Så man skal bli straffa med inndragelse av førerkort inntil et 1 år om veien ikke er salta \ strødd \ måket, du kjører etter forholda,veien er speilblank, og du sklir ut i grøfta ? :eek:

Heia Norge! :rolleyes:

96' Nissan Almera 1.6 SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også å miste lappen for trimming av moped... De svina skjønner ikke at en orginal moped fra den lokale mc-sjappa i dag klarer maks 20km\t opp bakker som egentlig ikke er bratte!

Da jeg hentet den forrige peden min klarte jeg 10km\t i slake oppoverbakker. Jeg ble forbikjørt av busser når det kom biler i mot så jeg holdt på å bli blåst i grøfta!

Skyt jæveln som fant på dette!

Håper han blir tatt selv for å bryte vikeplikta eller sklir av veien når det er glatt rundt en sving og mister lappen i årevis!

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Også å miste lappen for trimming av moped... De svina skjønner ikke at en orginal moped fra den lokale mc-sjappa i dag klarer maks 20km\t opp bakker som egentlig ikke er bratte!

Da jeg hentet den forrige peden min klarte jeg 10km\t i slake oppoverbakker. Jeg ble forbikjørt av busser når det kom biler i mot så jeg holdt på å bli blåst i grøfta!

Skyt jæveln som fant på dette!

Håper han blir tatt selv for å bryte vikeplikta eller sklir av veien når det er glatt rundt en sving og mister lappen i årevis!

Synes ikke det gjør noe at folk som trimmer mopeder mister lappen. Er det noe jeg hater så er det den grusomme lyden av trimma mopeder. De fleste som kjører trimma moped er heller ikke voksne nok til å kjøre noe som går fortere enn 45 km/t. Mange som grisekjører og herjer noe jævli i boligområder osv...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider