Gå til innhold

Nå skal man miste lappen for alt mulig rart!

Ranger emnet

speedy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dirty^Dog

"Mer spesielt er det at drap, voldtekt og andre volds- eller sedelighetsforbrytelser nå kan gi tap av førerkort for flere år eller for alltid. "

"Oh no, nå skal jeg sitte i en celle på 1x1 meter i 21 år, så har jeg ikke engang lappen..!!"

:D sant nok.. du blir bura uansett, så hva skal du med lappen.. nei... Alt kan beskrives med et ord: "Norge"

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tekNetium

Sverige frister bare mere og mere. Men de gode nyhetene er at bilfolket ikke Norge ikke kan få det værre; det er rett og slett ikke mulig (?).

Tror du virkelig det ikke kan bli verre? :rolleyes:

Vent bare du.. Etter at de har tatt lappen fra alle som kjører bil, nesten ihvertfall, kommer bomringer rundt alle slags byer/tettsteder/bygder/utkantstrøk slik at det blir enda mer å betale..

Så kommer, vel de kommer først da, fartsdumper så det rekker..

Har akkurat vært så heldige å få fartsdumper, som ikke går an å ta i 30 med standard høyde på bilen som i tillegg ligger med 100 meter mellomrom, på veien jeg bor.

Hva den neste "gode" ideen er vet ikke jeg men tro meg, det kan bli verre.. mye verre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

Vent bare du.. Etter at de har tatt lappen fra alle som kjører bil, nesten ihvertfall, kommer bomringer rundt alle slags byer/tettsteder/bygder/utkantstrøk slik at det blir enda mer å betale..

Har akkurat vært så heldige å få fartsdumper, som ikke går an å ta i 30 med standard høyde på bilen som i tillegg ligger med 100 meter mellomrom, på veien jeg bor.

Hva den neste "gode" ideen er vet ikke jeg men tro meg, det kan bli verre.. mye verre.. :(

Er det sånne forbanna firkantdumper, som er laga på bakgrunn av den "geniale"(les: idiotiske) idèen at bussene kan kjøre over, mens alle andre uten SUV eller 2-hjuling subber?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

Er det sånne forbanna firkantdumper, som er laga på bakgrunn av den "geniale"(les: idiotiske) idèen at bussene kan kjøre over, mens alle andre uten SUV eller 2-hjuling subber?

Nei, det er "vanlige" dumper.. De er faktisk ganske små, mindre enn "standard" men det hjelper ikke at de er små når "inngangen" til dumpen er så brå..

så bilen går rett opp i lufta først for så å jumpe over resten av dumpen..

Helt vanvittig..

På de vanlige store dumpene kommer jeg meg over ihvertfall med Sierraen, det spørs litt om det går like greit på disse.. Må vel ut og teste..

Men det som er verst med disse dumpene er at de er så tett og er så brå.. kan ikke ha mer som 20-25 over de og allikevel blir det en h.... jumping..

Det er trafikksikkert det.. Få sjåførene forbanna.. Jeg blir normalt sett ikke det, men over disse nye blir jeg det.. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

di farts dumpene blir nok forandrert når polti eller doktor må over der i full fart,,,,simuler ett døds falle eller.no så skal du se

:) skal gjøre det.. skal først få lokket hit en eller gjerne alle av de politikerne som fant ut at dumper her er en god ide.. så skal de få lov å simulere.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

Hvis jeg vil kan jeg passere 3 bomringer på vei fra meg til trondheim sentrum!!! Og det er nesten 1 mil å kjøre!! 2 stk "bare" dersom jeg ikke kjører opp på motorveien i malvik. Du betaler bare på en bom per time, men en dag i byen kan fort bli dyrt om du ikke skal oppholde deg i midtbyen hele tiden!

Noen som har sett andre versjoner av denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

Hvis jeg vil kan jeg passere 3 bomringer på vei fra meg til trondheim sentrum!!! Og det er nesten 1 mil å kjøre!! 2 stk "bare" dersom jeg ikke kjører opp på motorveien i malvik. Du betaler bare på en bom per time, men en dag i byen, kan fort bli dyr og du ikke skal oppholde deg i midtbyen hele tiden!

Noen som har sett andre versjoner av denne saken?

Det må være det sykeste jeg har hørt hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jantore

hmm, har dere ikke skjønt tegninga a?

Politikerne vill at vi skal begynne å bruke den overfylte kollektiv trafikken.

joda, stå å vente i det nedtagga buss- skuret å vente på bussen som skulle komme for 10 min siden... Og dette i regn eller snø, mens politikerne raser forbi i taxi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider