esbandos Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Sitter her å kjeder meg, å tenker tilbake på de utallige gangene alkoholen ble godvenn med blodet mitt og hvor ufattelig dårlig man har blitt enkelte ganger.. Når jeg skal på fylla bruker jeg som regel å ta meg 1stk Zyrtec ol (allergimedisin), da det hjelper ganske greit på fyllesjuken, men er ikke alltid den funker.. Noen som har tips etc ang fyllesjuka? Er jo så kjipt å komme hjem fra fest/nasch rundt kl 0600, legge seg våkne delvis kl 1500 (omtrent like full som man la seg), kaste i seg no mat/drikke for så å sove til langt på natt.. Får jo ikke gjort noe dagen derpå.. :p Så folkens, kom med tips..! :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Fyllasjuke ja.. Salt mat hjelper meg hvertfall en del.. Også hjelper det å spise litt før man legger seg når man har vært på nach.. Ellers, ingenting slår iskald GLASS COKA-COLA dagen derpå :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bruker som regel å spise en kebab før jeg køyer og svelger ned med noe brus av et slag.. Fanta f.eks. Cola? Ugh.. Takler ikke cola dagen derpå.. Brekker meg nesten.. :p Men drikker cola så å si hver dag ellers da.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Da gjelder det å kutte ned på Cola til vanligt, og kose seg med den når man er fyllasjuk Advarsel: For all del ikke drikk blandevann dagen etterpå, da kommer kvalmen :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hehe.. Bruker fanta som dagen-derpådrikke.. Jeg å dama sluker vel i oss rundt 3-4 1.5L flasker med fanta dagen derpå.. :P Nei, blandevann dagen derpå er ulurt.. Da kommer både minner og kvalme har jeg erfart.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 noe som faktisk funker.. er å spise is :D sånne saftispinner.. i shit you not :P sjøsjuketabletter funker også.. selv blir jeg bare mere fyllesjuk viss jeg eter junk dagen derpå alla kebab osv :S lykke til Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Paracet mens jeg krøller meg sammen innerst i sengekroken og håper fyllesjuken vil gå vekk. Slik ligger jeg i 4-5 timer, halvvåken.:( Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 spy før du legger deg :p da har det verste gått vekk iløpet av natten. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Selv pleier jeg alltid å gå hjem (hvis det er mulig) evt hoppe av taxin litt før... frisk luft er digg! //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Drikke melk funker alltid, helst før du legger deg. Noe som også er lurt er å sitte våken litt før du legger deg, legge seg på stigende rus er dumt! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg pleier ikke å være skikkelig fyllejuk lenger. Drikker MYE vann hele dagene også i helgene, så når jeg skal ut så kjører jeg på litt ekstra med vann i løpet av dagen. Dette hjelper en del. Kjører Absolut Vodka med Fanta stort sett, men drikker ikke til langt på natt da. Dagen derpå så er det burger eller dolly pizza som gjelder, og store mengder vann for å fylle på lageret igjen etter gårsdagens tørke. Stort sett så dreier det seg om vann og mat mangel når man våkner.. Våkner du å er jævli sulten så er du solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Fyllesyke kommer ofte av dehydrering, så drikk MASSE vann før du legger deg, og sett en halvliter vann ved sengen når du legger deg som du hiver innpå når du våkner. Det er også dumt å legge seg på stigende rus som nevnt tidligere, så dropp å åpne den andre vodkaflaska når du kommer på nach. ;) Å ta en Zyrtech før man begynner å drikke hjelper også på meg. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Vann og frisk luft. Da snakker vi MYE vann. Drikk vann litt innimellom når du er ute på fylla, drikk mye før du skal legge deg og ha gjerne en 1,5l brusflaske med vann ved senga som du kan drikke av når du våkner med sandpapir i munnen... Å hive i seg allergimedisin, smertestillende eller annen mumbojumbo har jeg liten tro på. Vann er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hmm.. Mange gode tips her ja.. Ser ut som vann er tingen.. Tror igrunn aldri jeg har prøvd vann.. Bruker som regel å svelge ned noen flasker med fanta og noen pakker melk.. :p Får prøve vann neste gang jeg er på fylla. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Men så er det jo noen som blir fyllesjuk samme pokker hva dem drikker og gjør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg