_Evje_ Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ønsker at bilen holder et år til, og muligens til den må på kontroll. Ønsker selvfølgelig også skrustikke, jekk og fire bukker. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 ønsker at motoren min snart blir ferdig hos motorteknikk. at coiloversettet blir levert fra statene. penger en ekstra vinterbil med rwd. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Øsnkar meg lappen før eg fyller år;) Øsnker meg chip te bilen, og mykje anna tuning. God jol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 ønsker meg playstation3 Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ønsker mer tid, så kan denne bli ferdig før jul! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg