Mad_Maxx Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det jeg ønsker meg til jul er en fet julebonus så jeg får ferdig bilen til våren;) Slenger meg på denne jeg! :D Ønsker meg at noen kjøper Preluden min, så jeg får mer tid og penger til gammelbila mine ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ønsker at noen kommer å kjøper alle bila mine, så jeg slipper å ha fire gamle raskbiler. Vil ha meg nye mercedes E-klasse eller BMW E61 til vårs, og nye Subaru Legacy som nummer2-bil. BTW: volvo 850 byttes i gammel suburban/hiace/transporter(syncro), eller bare selges. Løp og kjøp! Ellers så hadde det ikke skada om finanskrisa hadde gått over så jeg hadde fått litt mere oversikt over aksjemarkedet. Det svinger jo noe helt jævli.:scared Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 jeg ønsker meg ny sofa :D også ønsker jeg meg den gode gamle supernintendoen med supermario allstars :P husker den jule jeg fikk det :D det var verdens beste romjul hvertfall :D ønsker meg også vaskehjelp :D Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 at alle eksamener går fint så jeg nærmer meg bachelorgrad. Ellers en ny, fungerende sykkel, og spesielt en Sport quattro. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Masse snø, Ny telefon. Og nye seter til børsja. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Eneste jeg ønsker er å slippe å jobbe julaften som jeg har måttet de 2 siste årene nå. Hadde vært deilig å være med familien for så og dra til dama etterpå :) Husker ikke hvordan jula er egentlig, har ikke hatt julestemning på 6-7 år, så får håpe det endrer seg i år. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 støre turbo til golfen:D Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ønsker meg en EVO 6 T.M.E. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg øsnker meg felger til kadetten! Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ønskelistene blir kortere og kortere med tiden, men dog dyrere og dyrere. Speilerfleks, snowboard, protein-pulver og kjøretimer er det som står på listen i år tror jeg. Gjerne også en betalt pulverlakkering av en mopedramme :) Men ender vel opp med bare klær i år også! Jeg kødder ikke, til jul i fjor fikk jeg BARE klær -_-" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ønsker meg Nytt kjøleskap og 10L kjellervann Og om brodern kunne ha fått en av 200sx-ene ut av garasjen i vinter, så hadde ikke det vært noe minus.. kalt å stå ute å skru =/ Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 ønskelista i år hmm.. må nu bli: endel snø garasje med god isolereing og varme en go gammel ascona b med fullt tilbehør :tannløs: og eventuelt vinterdekk :) Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 skikkelig kjerring som kan få meg på rett sti.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Kompressormata s50b32 godkjent i compacten :) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 42" lcd tojiro kniver effekt anlegg til bilen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg