Gå til innhold

Selge G60-motor, til hvilken pris?

Ranger emnet

Furie

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge en g60-motor fra en Golf2 ca 1990 mod. Jeg vet ikke hvor langt den har gått. Den mangler hjernen.

- Men den er med ledningsnett og girkasse.

Den fulgte med bilen jeg har kjøpt meg, men jeg har ikke kunnskaper nok til å begynne med noe motorprosjekt så prøver å selge den. Han jeg kjøpte bilen av sa den burde overhales.

Utover dette vet jeg ingen ting. Det jeg lurer på er egentlig hva den er verdt? Sånn ca?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis G-laderen er i grei forfatning ville jeg strekt meg til 6000.- for alt.

Strengt tatt er vel prisen det folk er interessert i å betale:)

Åj, det var endel mer enn hva jeg trodde.. Var en som ville gi meg 1500,- for den... Hm.. Er jeg veldig, veldig dum hvis jeg selger den for det? ;) hehe.. Trenger egentlig plassen mer enn motoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, det var endel mer enn hva jeg trodde.. Var en som ville gi meg 1500,- for den... Hm.. Er jeg veldig, veldig dum hvis jeg selger den for det? ;) hehe.. Trenger egentlig plassen mer enn motoren..

Den er garantert verd mer enn 1500.- for å si det sånn, så ikke fall for fristelsen;)

Legg den ut for salg for 6000.- , så får folk heller prute sånn etterhvert:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er garantert verd mer enn 1500.- for å si det sånn, så ikke fall for fristelsen;)

Legg den ut for salg for 6000.- , så får folk heller prute sånn etterhvert:)

Ok, bør kanskje ikke det da;)

Vet du forresten noe om hvordan den bør "lagres" frem til salg evt.?

For tiden står den i mors "uthus", typ fuktfritt, men ikke frostfritt nå som det blir minusgrader.

Har satt den oppå noen lekablokker for å få den over bakken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider