Gå til innhold

Hva heter sangen?

Ranger emnet

Bakhjulboogie

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en tråd som man kan hjelpe hverandre med å finne navn/tittel på sanger som vi lurer på.

Så får vi se om det blir suksess!

Fant denne i dag, noen som vet hva den heter?

Crystal Method-High Roller

Åh, konge låt!

Edit: Denne var vel med i Autofil en gang i et eller annet innslag sant?

Fant en gammel CD-R fra 03 i garasjen, med spesielt en sang som vekket minner:

http://www.speedyshare.com/589641547.html

Noen som vet artist/tittel? Hakker fælt, men man hører hva som skjer. Er noe norsk dance.

Er på jakt etter en sang til jeg.. Hørte den for flere år siden når jeg gikk på skolen.

Techno/Trace/Electronica greier. I begynnelsen er det "opptak" fra en togstasjon med folk som snakker og slikt. Så kommer toget, og når det fløyter så begynner sangen.

Den fløytinga har en stor rolle gjennom sangen.

Ikke noe vokal eller noe.

Noen som kjenner til denne?

Så har jeg en som begynner med lyden av at en telefon blir plukket opp. Et nummer blir slått og det ringer for så å gå over i opptatt signal. Et par ganger i løpet av sangen kommer "The number you have diled can not be reached" eller noe sånt.

Denne kanskje, Larsen?

http://uk.youtube.com/watch?v=8vifZ_TlL6I

Yyyeeeessss :D

Dammit, jeg leter også etter en sang..

En Techno/Trace/Electronica-sang her også.

Veldig lystig og sommerslig sang, med en kvinnelig stemme som plystrer/nynner en melodi igjennnom hele refrenget. Har et dårlig opptak på mobilen som sikkert er nok for dere, men finner ikke den jævla kabelen.

Hei :D

Er det noen her som vet hva Sangen som er brukt i Gatebil teazeren 2003? Syns den er så sinsykt kul ;D

Takk for svar !!

Link?

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår