Roger-n Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Noen som har noen tips på hvor jeg burde kjøpe lakk i Trondheim? Med tanke på pris, Service innstilte folk ol. Skal lakke en Bmw e36 coupe. Trenger jeg mye lakk? Har bestillt meg en Devilbiss gti lakksprøyte og div da jeg ser flere ikke har noe fint å si om biltemasprøyten. Lakken på bilen er egentlig ganske så strøken, men skal bytte en forskjerm da det er noen rustbobbler under lakken.. Bakskjermen har også en bulk.. Trenger jeg å grunne hele bilen eller grunner jeg bare der det er bart metall? Tenkte å sprute hele bilen med fyller for så å våtslipe den. Siste spørsmål er er det veldig viktig att Det er 25 grader i "lakkboksen" eller holder det med 15? Sist men ikke minst takk for ett flott forum:checkflag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hvis du vil så kan jeg gi deg noen tips og se på bilen, du trenger ikke grunne hele bilen bare der du har hatt skader og evt. utbedret disse. Det finnes ikke noe bedre grunnlag for lakk enn gammel lakk :P det er viktig at det er stabil temperatur i boksen. rundt 20 er optimalt, men 15 går til nød.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg