Zerox Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hei:jeg heter thomas torgersen (16)år. jeg har et sterkt ønske om å få kjøpt neonlys (grønne) til min mors audi 80. (julegave).di skal sitte under bilen.max pris:800kr. enda sterkere eksos potte med grov lyd.max pris:1000kr Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Fått dette fra da? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Lå inne på debatt siden til de som har momo i norge.. huske rikke hva de heter i farta... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Sikker på at hun ikke har mer lyst på snille barn framfor neonlys under Audi'n a? :) Du får i hvertfall grønne neonrør på mobilsentrum.no, jeg kjøpte fire stykker der for litt over et år siden, det kom på rundt 900 kroner så vidt jeg husker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Den dagen jeg vil at modern skal bli så harry skal jeg vurdere å la en kamerat slå meg... :rolleyes: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 syns eg ser more mi står i politikontroll og prøve å forklara koffår da lyse grønt unde yaris'n hennas :D :D :D :D :D :D Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg