Gå til innhold

Filmsitatleken!

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Det hadde vært morsomt å se åssen dette vil utvikle seg! Dette er en lek der en kommer med et filmsitat, kjent eller ikke så kjent, avhengig av hvor vanskelig du vil det skal være. Det er opp til de andre å gjett hvilken film, evt hvilken person som har sitatet.

Den som klarer å gjette riktig får lov til å komme med neste sitat. Slik fortsetter det!

(PS: Google er juks!:deng)

Da begynner jeg:

"He drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars. They all look like electric shavers."

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okokokok!! Jeg er med! Klemmer til med sitat fra en av de morsomste filmene jeg vet!

"In the quiet words of the Virgin Mary, come again!?"

"-Why do they call him the bullet dodger?

-Because he dodges bullets Avi!"

Nå var det vel for det første ikke din tur, og for det andre svarte du heller ikke på sitatet i første post, men det du har lagt ut er fra Lock, Stock and two smoking barrels.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sin City?

Isåfall, her er ny:

I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice.

Filmen over alle filmer (vil vel kanskje noen si).. Scarface

nytt sitat:

There are over 550 million firearms in worldwide circulation. That's one firearm for every twelve people on the planet. The only question is: How do we arm the other 11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Filmen over alle filmer (vil vel kanskje noen si).. Scarface

nytt sitat:

There are over 550 million firearms in worldwide circulation. That's one firearm for every twelve people on the planet. The only question is: How do we arm the other 11?

Lord of War?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schweet. What about mine? Duuude, what does mine say? Schweet, whaat about miine?? Duuuuude, whaaat does miiiine saaay?? Schweet. *nesten-fight* :D

Dude, Where's My Car.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider