Yelsent Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Det hadde vært morsomt å se åssen dette vil utvikle seg! Dette er en lek der en kommer med et filmsitat, kjent eller ikke så kjent, avhengig av hvor vanskelig du vil det skal være. Det er opp til de andre å gjett hvilken film, evt hvilken person som har sitatet. Den som klarer å gjette riktig får lov til å komme med neste sitat. Slik fortsetter det! (PS: Google er juks!:deng) Da begynner jeg: "He drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars. They all look like electric shavers." Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 "He drove a Mercedes, or at least that's what they're passing off as a Mercedes these days. Modern cars. They all look like electric shavers." Sin City? Isåfall, her er ny: I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Okokokok!! Jeg er med! Klemmer til med sitat fra en av de morsomste filmene jeg vet! "In the quiet words of the Virgin Mary, come again!?" "-Why do they call him the bullet dodger? -Because he dodges bullets Avi!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Okokokok!! Jeg er med! Klemmer til med sitat fra en av de morsomste filmene jeg vet! "In the quiet words of the Virgin Mary, come again!?" "-Why do they call him the bullet dodger? -Because he dodges bullets Avi!" Nå var det vel for det første ikke din tur, og for det andre svarte du heller ikke på sitatet i første post, men det du har lagt ut er fra Lock, Stock and two smoking barrels. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Sin City? Isåfall, her er ny: I kill a communist for fun, but for a green card, I gonna carve him up real nice. Filmen over alle filmer (vil vel kanskje noen si).. Scarface nytt sitat: There are over 550 million firearms in worldwide circulation. That's one firearm for every twelve people on the planet. The only question is: How do we arm the other 11? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Nå var det vel for det første ikke din tur, og for det andre svarte du heller ikke på sitatet i første post, men det du har lagt ut er fra Lock, Stock and two smoking barrels. Nå postet du for det første mens jeg holdt på å skrive da! Dessuten var det fra Snatch! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Filmen over alle filmer (vil vel kanskje noen si).. Scarface nytt sitat: There are over 550 million firearms in worldwide circulation. That's one firearm for every twelve people on the planet. The only question is: How do we arm the other 11? Lord of War? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 bingo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Da var det brunerunes tur til å komme med et nytt sitat. Dersom den som gjetter det riktig ikke svarer/kommer med et spørsmål på en stund (la oss si en dag), er det fritt frem for en ny person komme med et nytt sitat.:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 So do you, dude! Dude, what does my tattoo say? Film? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Schweet. What about mine? Duuude, what does mine say? Schweet, whaat about miine?? Duuuuude, whaaat does miiiine saaay?? Schweet. *nesten-fight* :D Dude, Where's My Car. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hehe, se der ja. Din tur Eirik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 "I love lamp." Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Anchorman. Nytt sitat: How much for the little girl? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 blues brødrene? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg