Dr_S Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Kiss Kiss bang Bang? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Kiss Kiss bang Bang? Jepp! :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Siden ingen har kommet med noe nytt: "I'm not much of a praying man, but if youre up there; please help me Superman" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Lett..Simpsons The Movie :) Fuck off with your sofa units and strine green stripe patterns, I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Fight Club! Ny: The game starts now. You have to score one thousand points. If you do that, you take home a tank with a big gun. Each day we will announce the scores from that loudspeaker. The one who has the fewest points will have to wear a sign that says "Jackass" on his back. There are three ways to lose points. One, turning into a big crybaby. Two, telling us you want to see your mommy. Three, saying you're hungry and want something to eat. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Joker i The dark night? Nope! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Life is beautiful? "King kong aint got shit on me" Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Training Day. "That's cause I've been drinking bitch! " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hancock!!! Ahh genial film. "No fucking shit, lady, does it sound like I'm ordering a pizza?" Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Denne tråden har sklidd ut litt tror jeg...folk finner på Google :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hancock!!! Ahh genial film. "No fucking shit, lady, does it sound like I'm ordering a pizza?" noe med samuel l jackson? "Remember Remember, the fifth of november" Top 3 favoritt film oss meg :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schanke1337 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 det er vel gode gamle Bruce Willis som John Mclain i die hard 1, P.S ikke den over, men den over der :P Siter 88 - Volvo 740tic 68 - M6 6x6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 hancock visste jeg. Sett den litt for mange ganger... Die hard sitatet måtte jeg google for å få det riktig. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 "Never touch another man`s rhubarb!" Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 ingen som tokk min? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg