Gå til innhold

Oettinger prosjekt

Ranger emnet

Winbern mk1

Anbefalte innlegg

Så bilen din kjøre rundt i Mysen i dag, så jeg fulgte etter for å få en titt. Storebror ble litt nervøs da han fikk en mondeo etter seg hehe (firmabil, skal ikke ha på meg å kjøre ford)

Det var en strøken vogn så jeg kjennte på et snev av misunnelse da mitt prosjekt fortsatt står i garasjen med masse støv på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din kjøre rundt i Mysen i dag, så jeg fulgte etter for å få en titt. Storebror ble litt nervøs da han fikk en mondeo etter seg hehe (firmabil, skal ikke ha på meg å kjøre ford)

Det var en strøken vogn så jeg kjennte på et snev av misunnelse da mitt prosjekt fortsatt står i garasjen med masse støv på.

Hørte bruttern sa det! Da er det bare å begynne å tørke støv! heng opp noen bilder av den.

Sees på gata:)

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ja, her var det jo stille! :P Ikke så veldig mye å oppdatere egentlig, bilen går som en drøm! har brukt bilen hver dag en stønn, og det ser ut til at alt skal være godt på plass! Skal heve bilen litt foran, fordi jeg synes bilen er noe "stutt" i fronten. Skulle gjerne ogsa hatt enda litt mer presis styring på den, men noe svinn bør det vel være på en god gammel klassiker :)

Tar turen til Haugesund med golfen til helga er planen, så får vi bar krysse fingrene på at går greit!

Skal ha en liten fotoshoot i dag er planen, så får vi se om vi ikke får oppdatert litt mer etterhvert!

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dam di dam!

Sandstangen-brygga.jpg

Kalenderbilde.jpg

Jadda Martin! I slaget :P

Pisseptanken.jpg

Må ta non nye bilder Martin! Må få meg litt trening igjen! ;)

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Takk for låne av bilen Martin! Vil ha einser selv jeg nå :(

http://i137.photobucket.com/albums/q230/Niclas90/oettinger6.jpg[/img]

Oettinger5.jpg

Oettinger7.jpg

Oettinger4.jpg

Oettinger2.jpg

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
utrloig fin bil du har :D Men et lite spm, har du vurdert å sett på spacere? Men som sagt en RÅ bil :D

ja, det har jeg!jeg hater blandt annet subbing, og har ikke valsa inn kantene, kjører ofte med folk i baksetet, og da er det greit å ha litt klaring. konklusjon er vel egentlig at det ikke blir no. jeg synes med engang at det så litt dumt ut med hjula bretta innafor kanten, men har vendt meg til saken nå. har planer om å prøve, for å se. men blir nok en stønn til jeg får ut den fingeren.

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Vært mye prek om det der inne på jobben jaaaa. Ikke så værst pris for en såpass skabbete gammal bil.

det er morro å høre(så lenge det er positivt:)) hvilken "jobb" er dette?

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...