Monica81 Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hei! Helt ny på dette med bil, men kan noen anbefale en plass på nettet der jeg kan se på stylinger til en Opel Kadett 1986 modell? :):spin Vil gjerne pusse den opp litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 bsbildeler.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 BS har laaang leveringstid på nesten alt, og utrolig dårlig service.. (Snakker av erfaring) Hva skal du ha til bilen din da? Kan hjelpe deg itt bedre om du vet itt om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 BS har rævva service ja. Og har hørt at leveringstiden er lang. Men de glimter til. Når jeg bestilte øyelokk til min kadett e så fikk jeg dem etter 2 uker. De sa 5 til meg:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 eg har nu brukt de tidligare i gjennom gamle jobben og de sa altid hvor lang tiden var og det var ofte ikke over 2 uker på større ting. og de pleide å gi bedskje om de hadde nokke ant lignande på lager. til og med rabatter bare om du sa at du ville betale mindre (prute vennlig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg