buskmann Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Nå er det jo vinteren snart, med de gleder (sladder) det innebærer. Alle vi gutta her skal kjøre med "heal and toe" i vinter, men jeg er litt usikker på hva det innebærer. Skal helen på gassen og tåa på bremsen, eller er det motsatt? Kommer rumpa da? Kjører Golf og har satt de mest slitte vinterdekkene bak. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Nå er det jo vinteren snart, med de gleder (sladder) det innebærer. Alle vi gutta her skal kjøre med "heal and toe" i vinter, men jeg er litt usikker på hva det innebærer. Skal helen på gassen og tåa på bremsen, eller er det motsatt? Kommer rumpa da? Kjører Golf og har satt de mest slitte vinterdekkene bak. fy søren, du skal prøve å "drifte" med golfen din!:spin Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ja, man får bruke den bilen man har. Moro er det uansett. Men har du noen tips å komme med? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Er vel håndbrekk som teller mest på FWD? Morro er det da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ja, man får bruke den bilen man har. Moro er det uansett. Men har du noen tips å komme med? helbredelses metoden er lite kjent, heal=helbrede heel=hæl. søk det opp på youtube, så får du closeup video av fotarbediet til en eller annen japse. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 her har du litt lesestoff :) http://en.wikipedia.org/wiki/Heel_and_toe Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg bruker dette til vanlig.. har blitt en uvane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 hvis du skal drifte med fwd, så må du bruke det som kalles venstrebremsing. Du går inn i svingen i god fart, holder nok gass og holder bremsen nede såvidt det er samtidig, da vil bakhjulene forsøk å låse so fører til at du sladder... noen dager med litt praksis og det kan nesten være litt moro, du kan nesten ligge baklengs inn i andre svingen i en s-kombinasjon.. Men, fwd er DESVERRE lite underholdende.:drive2 du sparer brekket med dette også, jeg kjørte på vinteren på jorde med fwd uten brekk, ergo, jeg måtte lære denne teknikken, det funker overraskende bra. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Å bremse med venstrefoten er også kjekt på biler med bakhjulstrekk, hvis man skal justere en sladd in progress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nå er det jo vinteren snart, med de gleder (sladder) det innebærer. Alle vi gutta her skal kjøre med "heal and toe" i vinter, men jeg er litt usikker på hva det innebærer. Skal helen på gassen og tåa på bremsen, eller er det motsatt? Kommer rumpa da? Kjører Golf og har satt de mest slitte vinterdekkene bak. kjør heller med Corolla'n Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg