Gå til innhold

Politiet og Statens Vegvesen har jævla mye å gjøre midt på natta!

Ranger emnet

eirik845

Anbefalte innlegg

Haha blei taua med til vegvesnet i går jeg og :) Var helt greit for meg, fikk mangel på senk og xenon men er ingen prob det for hadde jo tenkt å godkjenne senken uansett, greit å få et spark i ræva :) Alle var jo så hyggelige der og da, uten om han yngste som sjekka bilen min.. Han leita og leita for å finne feil, men klarte ikke finne noe annet.. også til slutt så skulle han ha det til at jeg hadde satt inn nyere motor da for den så så ny ut i forhold til årsmodellen(1990) og at det var 24 ventiler for den kom jo mye senere mente han.. Tull sa jeg den kom på midten av 1990 den, nei han var nå ikke så sikker på det da.. Da kom han hyggelige mannen med den sinnsykt store barten og forsvarte meg og sa at det stemte det :) Og han yngste kikka på at han syntes foringene i forstillinga mi var slitte.. Nei der tar du feil sa jeg da for dem er bytta alle sammen det siste halve året..

Hehe han med den sinnsyke barten spurte om jeg ikke hadde vurdert å ta meg jobb i mesta som vegvalse for jeg hadde så jævelig breie dekk, ja jeg har det sa jeg da, men dem er godkjent i vognkortet.. Ja ikkeno problem det sa han, men det må jo bli jævlig dyrt med så breie dekk da sa han.. Nei er ikke dyrt når man bestiller fra nettet sa jeg.. Da våkna plutselig politimannen opp, for den nettsiden ville han gjerne ha for han hadde 285 på sin, hehe

haha.. :P De har mye å gjøre. Når jeg stod på shell lørenskog. Så kjørte en svart primera sedan (Oslo politidistrikt, sjekka den opp) bak og foran bilene for å sjekke om vi hadde røde oblater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det jeg og, stor aksjon mot råner pga mye bråk og "burning" ved shell på strømmen. Står i rb i dag.

Herlig og se at de endelig gjør noe. Er så forbanna lei av all den undøvendige bråkinga der nede.

En ting at bilinteresserte møtes og har det gøy. Men å svi gummi og ha tuteorkester i et befolka område midt på natta er jo direkte idioti.

Håper disse ugressene ble tatt denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. :P De har mye å gjøre. Når jeg stod på shell lørenskog. Så kjørte en svart primera sedan (Oslo politidistrikt, sjekka den opp) bak og foran bilene for å sjekke om vi hadde røde oblater.

var nok den som stoppa meg..

eldre mann i passarsjer sete..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Aksjon mot ungdommer og ungdomsbiler"

Det der provoserer meg så JÆVLIG! Så en på 50 år med feite felger og skamsenk kjører rett igjennom?

Jeg hadde masse gode argumenter om hvorfor dette er så jævla idiotisk av statens vegvesen, og hvor mye mer hat de kommer til og få i mot seg om de fortsetter slik, men jeg har ikke sovet på 24 timer, så det får jeg ta en annen dag.

Prøve og huske.... Nei. Det er latterlig, rett og slett. Om de hadde gått etter alle biler som var ulovlige, så greit. Men og kalle det en AKSJON, direkte retta mot "ungdommmer og ungdomsbiler" blir faen meg for dumt.

"Ah, jeg ser du er 20 år, og har 18 tommere. Jada, jeg ser det er skrevet inn i vognkortet, men kan ikke du bare bli med ned på stasjonen slik at vi kan sjekke at du ikke har gjort noe mer? Dere ungdommer er jo gale og gjør så mye forferdelig galt med bilene deres, så det er best og være føre var. Er den SENKET?! Nei gutt, her forsvinner skilta! TUV papirer? HAH! Ikke få meg til og le"

Velkommen til et land hvor slike folk faktisk IKKE blir halshugd. Vi trenger revolusjon, en væpna en sådan.

Og om dere hjelper meg med og bli diktator i Norge, så sverger jeg på min mors liv at de FØRSTE som dør, er alle kontrolører i Statens Vegvesen som på et eller annet tidspunkt har vært, eller enda er en drittsekk.

Skutt på torget, skulle de blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sikkert ikke tid til å ringe inn til operasjonssentralen og få sjekket skiltene.

Trenger ikke å ringe operasjonssentralen for å sjekke skilter. Dette gjør politiet via en automatisk sentral eller samband.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider