Gå til innhold

Sentrallås

Ranger emnet

Rags

Anbefalte innlegg

Hei Karer.

Dette gjelder en 2001 passat stv.

Da jeg jobba med å sette i nye høytaler i h. frontdør klikka det for sentralåsen og el. vinduene. Låsen på bakdør og bakluke rikker seg ikke, hverken ved fjernstyring eller manuelt fra dørbetjeningen. V. frontdør virker låst. Dvs jeg får ikke låst (får ikke vridd nøkkelen sikkelig rundt). Den eneste døren som fungerer er h. front dør. Fjernstyringa til sentrallåsen er også "dø". Vinduene lar seg heller ikke styre.

Sikringene er ikke gått.

Tar gledelig mot tips her folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har kobla ut strømmen,det hjalp ikke. Men er en dag fikk jeg låst med nøkkel. Dvs sentrallåsen låser v og h frontdør, men ikke bak dør/luke.

Jeg har ikke sett på boksen for sentrallåsen. Hva kan jeg gjøre med den, og hva skyldes det at ikke fjernstyringen virker. Det er jo også merkelig at vinduene og lampene (tak, og dør) takke for seg.

Håper noen kan komme med innspill her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstallere høytallere er jo noe som ikke innbærer konflikt med det elektriske i utgangspunktet om du har koblet alt riktig. Har du sjekket at du ikke har kommet borti noen ledninger ved monteringen, jeg ville begynt der, hvis ikke sjekk koblingene dine, koble ut høyttalerene igjen tilbake sånn det var og se hva som skjer. Det her lukter kortslutning uten at jeg er noen ekspert.

VW CADDY 1.9 TDI 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hei, jeg tar opp denne igjen, da jeg har mye av de samme problemene nå, hvet jeg skal sjekke sikkringene, men hvor i hælvete sitter sikringsboksen???

Har ikke manual til bilen, og jeg leiter og leiter ., men finner den faen ikke.... er jeg helt grønn eller er denne gjemt skikkelig?

Er en '00 1.8 stasjonsvogn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider