Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det blir serriøst stor skuffelse om driftinga på forza 3 er på noen linje likt den som var på videoen Roar89 posta her..

 

 

Vi får håpe at det ikke var gameplay/replay vi fikk se der. Måten bilene landet på etter bakketoppen var jo helt "på jordet" den også. Ingen fjæring i landingen, akkurat som på GT5Prologue...

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fra diskusjon.no:

 

 

Gamespot hadde et intervju med T10 gutta inatt. Fikk ikke med meg alt, men de viste kjøring, et fullt løp. Så like bra ut som på pressekonferansen. Kort om hva de sa:

 

Det første de startet med å forbedre fra Forza 2. DEKK! Dekkene i FM3 er nå deformerbare, det vil si at når man går inn i svinger og legger vekt på dekkene så vil de deformeres og presse dekksiden innover og rulle over seg selv. Grepet reduseres og man vil merke stor forskjell fra dyre lavprofildekk og dårligere/billigere dekk med høyere dekksider. Høyere dekksider og billigere dekk vil føles er "slobby".

 

 

Teknisk med bilene (oppgraderinger til motor, girkasse, motor, drivverk, stabstag, med mer) er utvidet 50% fra FM2.

 

Videoredigering skjer offline, på PCen. Gode løp / situasjoner / krasj kan med få klikk eksporteres og hentes fra forzamotorsport.net for redigering.

 

AIen i spillet er blitt enda smartere. Den er basert på FM2-AIen som allerede er meget bra, men den menneskelige faktoren er blitt utvidet. Om du eksempelvis følger en bil tett og prøver å komme forbi, men ikke har plass så vil AI-føreren av bilen bli stresset av at du kontinuerlig er rett på hekken og til slutt gjøre feil.

 

Online har de åpnet opp og gitt muligheten for MYE større frihet i hvordan reglene for online-løp skal skje. Noe av det samme som de gjorde i FM2 med redigering av design på bilen. T10 innser at vi spillere er mye mer kreative enn de er og vil derfor la oss finne på nye spennende gamemodes.

 

Car Damage er som vi så på pressekonferansen MYE råere. Bilene har 10 ganger mer polygoner og 4 ganger høyere oppløsning på teksturer og bumpmapping, i forhold til FM2. Rollovers er også med og bilene beveger seg fritt som ekte biler og får skade som vi så på presentasjonen. Her spiller også dekkene inn.

 

Masse biler som vi har hørt, 400 fra 50 merker. SUVs er også med, mest fordi de syntes det var kult å føle fysikken når du kjører et monster med 500hk på 3 tonn.

 

 

Release date blir tirsdag 27. oktober 2009.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår