Sjuking Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Den der SKAL jo ha dobble runde lykter forran! Stor skuffelse dette.. nei, den skal ha single lykter foran:) Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 SOM SAGT: Får håpe det går an å bytte mellom de forskjellige! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Golf 1 har jo det, så er sikkert derfor dem ville ha en litt annen look. Ikke vitts å ha to nesstn like biler da. Vare glad for dem bilene mann får å ønske seg andre etter kvart.. Mhm mhm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Golf 1 har jo det, så er sikkert derfor dem ville ha en litt annen look.Ikke vitts å ha to nesstn like biler da. Vare glad for dem bilene mann får å ønske seg andre etter kvart.. Mhm mhm Det du sier her er at det blir 2 stk Golf Mk1 i spillet? en GTI med amerkianske lykter og en annen en med runde lykter? Isåfalll så skal jeg overleve disse firkantede lyktene! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Det du sier her er at det blir 2 stk Golf Mk1 i spillet? en GTI med amerkianske lykter og en annen en med runde lykter? Isåfalll så skal jeg overleve disse firkantede lyktene! Det han sa er at det ikke er vits i å ha to Golfer. Jeg håper at det går an å bytte lykter og grill, som i virkeligheten. :respect Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Hvis dette er den US-utgaven av VW Golf GTi (som der borte heter Rabbit GTi; som også ikke kom før i 83'!), så skal den ha disse firkantede lyktene orginalt ja! :) Meg bekjent. ;) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Det han sa er at det ikke er vits i å ha to Golfer. Jeg håper at det går an å bytte lykter og grill, som i virkeligheten. :respect Det var vel med i stylingpakkene i Forza 2...:wonder: Vi har vel ikke fått sett så mye til stylingdelen i F3... eller har jeg gått glipp av noe? Jeg håper dem har fiksa at spoilere og sånt virkelig beveger seg i spillet, som i virkeligheten. Teit å se at ikke flapsen på SLR'en ikke hever seg i fart og når man bremser. :shake Limited Collectors Edition er forresten forhåndsbestillt!! :D Det er snart duket for tidenes mest usosiale vinterhalvår, for oss konsoll-bensinhoder!! :race Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Kan ikke bytte lykter nei. Vi har bare rabbit.. merkelig nok. Kan kun sette på vinge, styling som i 2'ern. Men den skal såklart ikke styles, skal bare få dassrullfelger og SLAMMES Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Er det 1 ting jeg savner fra FM1, så er det muligheten til å bytte lykter etc på biler.. Muligheten var jo helt fraværende på FM2 desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Er det 1 ting jeg savner fra FM1, så er det muligheten til å bytte lykter etc på biler.. Muligheten var jo helt fraværende på FM2 desverre Det husker ikke jeg det var på FM1? men ja, jeg savner litt og håper noe av det kommer på FM3. Istede for lykter, så kan man ha carbon blockoff plates, eller carbon air ducts for litt ekstra kald luft og spart vekt. Savner også å ha muligheten til å legge på decaler/vinyl på rutene! En ting jeg syns faktisk burde være med, er å ha muligheten til å bytte ut potta på bilen, ikke bare det forza kitet som setter på 2 stygge stusser ut bakfanger. Jeg mener, det er svært sjeldent du ser en bil med 300-900hk som bare har et lite sugerør! Men det er masse som har overaska meg til nå, så ting er ikke umulig :) Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 er det ikke noen biler der man kan bytte potte på da? f.eks på den ene focusen så får den andre potter etter hvilken fanger som blir brukt... men ja, de fleste bilene får man kun orginal potta på.. Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 er det ikke noen biler der man kan bytte potte på da? f.eks på den ene focusen så får den andre potter etter hvilken fanger som blir brukt... men ja, de fleste bilene får man kun orginal potta på.. s15 får japse potte på en fanger Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Ferrari reveal. Det er 29 Ferrarier i spillet :D Mugello! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Er Ferrari 458 på lista? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Vites ikke enda, bare et fåtall er kjent. Kommer info både i morgen og fredag så da vet vi kanskje mer. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg