Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Golf 1 har jo det, så er sikkert derfor dem ville ha en litt annen look.

Ikke vitts å ha to nesstn like biler da. Vare glad for dem bilene mann får å ønske seg andre etter kvart.. Mhm mhm

Det du sier her er at det blir 2 stk Golf Mk1 i spillet? en GTI med amerkianske lykter og en annen en med runde lykter?

Isåfalll så skal jeg overleve disse firkantede lyktene!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier her er at det blir 2 stk Golf Mk1 i spillet? en GTI med amerkianske lykter og en annen en med runde lykter?

Isåfalll så skal jeg overleve disse firkantede lyktene!

Det han sa er at det ikke er vits i å ha to Golfer. Jeg håper at det går an å bytte lykter og grill, som i virkeligheten. :respect

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er den US-utgaven av VW Golf GTi (som der borte heter Rabbit GTi; som også ikke kom før i 83'!), så skal den ha disse firkantede lyktene orginalt ja! :) Meg bekjent. ;)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han sa er at det ikke er vits i å ha to Golfer. Jeg håper at det går an å bytte lykter og grill, som i virkeligheten. :respect

Det var vel med i stylingpakkene i Forza 2...:wonder: Vi har vel ikke fått sett så mye til stylingdelen i F3... eller har jeg gått glipp av noe?

Jeg håper dem har fiksa at spoilere og sånt virkelig beveger seg i spillet, som i virkeligheten.

Teit å se at ikke flapsen på SLR'en ikke hever seg i fart og når man bremser. :shake

Limited Collectors Edition er forresten forhåndsbestillt!! :D

Det er snart duket for tidenes mest usosiale vinterhalvår, for oss konsoll-bensinhoder!! :race

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 1 ting jeg savner fra FM1, så er det muligheten til å bytte lykter etc på biler.. Muligheten var jo helt fraværende på FM2 desverre

Det husker ikke jeg det var på FM1? men ja, jeg savner litt og håper noe av det kommer på FM3.

Istede for lykter, så kan man ha carbon blockoff plates, eller carbon air ducts for litt ekstra kald luft og spart vekt.

Savner også å ha muligheten til å legge på decaler/vinyl på rutene!

En ting jeg syns faktisk burde være med, er å ha muligheten til å bytte ut potta på bilen, ikke bare det forza kitet som setter på 2 stygge stusser ut bakfanger. Jeg mener, det er svært sjeldent du ser en bil med 300-900hk som bare har et lite sugerør!

Men det er masse som har overaska meg til nå, så ting er ikke umulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider