Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Huff da, kalle seg cosworthking, også kall forza3 for julegave.... Det skal være mange hundre ganger bedre enn forza2, for at det skal bli spillbart som et realistisk bilspill... forza2 var jo helt på trynet der :D

Hehe, meldte meg vel inn her når jeg var 15 år el no, da Cosworth var heeeelt sjef, er vel det enda forsåvidt, bare fått opp øya litt og insett at det finnes flere merker enn Ford, hehe..

Men btilbake til topic, prøv Forza 3 me ratt,f.eks Solberg racingstol og banen Fujimi Kaido, og du vil bli frelst :D

Er jo Rs200 der, som går no sinnsykt orginalt :D

Og det beste av alt, INGEN a bilene er sperra når du tar Free Play!

Jeg og en kompis tok Driftbattle me Porsche Cayenne på Nurburgring i sta, sinnsykt fett å "drifte" me Suv! :D

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger sjuk så har bare fått spellt 1 time!!!! :(

Jeg kan spille for deg jeg :D:D

Litt bilder av litt liveries som disse såkalte MVP'ene har lagd:

original.aspx

original.aspx

fap fap fap

original.aspx

original.aspx

original.aspx

Er lett å se at texturene er av høyere kvalitet, som gjør designet mye skarpere og finere :D

Men jaja, heldigvis kommer Brütal Legend snart da.. DET Kommer til å eie hardt.. fram til FM3.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du kopierer over disse bildene momo, glemmer helt av det jeg når jeg er på forzaforumet.

Men kan si så mye om at en kjent figur på fotoforumet der som har tatt en del bilder(også noen av de over), har sagt at selv de dårlige bildene hans har sett helt fantastiske ut, så det er virkelig en forbedring fra 2'eren der.

Bilder av RoxApex:

original.aspx

original.aspx

Det virker som om det er mye større rekkevidde i photo mode enn det var før, for det bildet av lotusen er tatt fra 324 feet og med 20x zoom! Ser jo også det på noen av bildene fra T10, de har jo tatt oversiktsbilder av banen!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza 3 streames LIVE på Justing.tv.. er fler som gjør det.. akkurat nå kan du følge med på han her:

http://gaming.justin.tv/buttonmasherstv

edit - nå prøvern å ta en wheelie på stripa :D

Ser mye bra på upgrade shopen i den videoen

Endret av momo

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider