xxx4 Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg fikk koden til de på noen lapper som lå i coveret sammen med discene. Kanskje man ikke får de om man ikke har LE? Takk, laster ned nå.. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg ELSKER testbanene! Eneste problemet er at jeg ikke klarer å nå toppfart med Veyron på speedbanen. -_- Ikke går det på rettstrekka på nordschleife heller... Får prøve å tjene haugevis med penger, kjøpe den og se om den kan trimmes :p Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Damn! Er det Limited edition a??.. Jaja, jeg holdt av en på Spaceworld som jeg har sendt noen ned for å hente imorra.. MEN! Fikk prøvd det i noen timer idag, en kompis fikk det idag, men så fikk han ring of death!! UFLAKS! Så da spilte vi hos meg, og jeg har bare en ting å si.. HELT KONGE! Jeg har ingenting å utsette på spillet enda.. Skulle gjerne hatt mer felger, men fy faen så mye gromme felger det har kommet nå også. Også savner jeg 200sx s13, og alle di andre "populære" bila her til lands, som rs500, sierra cosworth sedan osv.. Ja det er Limited Edition. Ser ut som den dukker opp i morgen "23.10.09 10.56 INNLEVERT POSTTERMINAL " Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg fikk koden til de på noen lapper som lå i coveret sammen med discene. Kanskje man ikke får de om man ikke har LE? Jeg fikk den, og har ikke LE. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Var å kjøpte dette for ett par timer siden. Da jeg skulle skru på Boxen så blinket det tre røde lys rundt ringen. Hva er dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 endre på noe units greier..til metrik mener jeg det var Dette ergrer meg litt at ikke er endret fra 2-ern, hvis du vil se HP på bilene må du endre målesystem slik at speedometeret blir i MPH. Men skitt au, begynner å lære å forholde meg til å se effekten i KW. Vi bor tross alt i Europa og skal jo egentlig ikke bruke HP lenger. :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Det er max uflaks. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 ring of death...xboxen din må på rep. desverre:S er et faens gøyalt spill dette..har en Golf mk1 med R36 motor som er borret til 3,9 og påmontert twinturbo..er livsfarlig morsomt å leke seg med i fjellbanene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Var å kjøpte dette for ett par timer siden. Da jeg skulle skru på Boxen så blinket det tre røde lys rundt ringen. Hva er dette ? Dette er som oftest dårlig nytt, men kan hende maskinen bare må få kjøle seg ned. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 er et faens gøyalt spill dette..har en Golf mk1 med R36 motor som er borret til 3,9 og påmontert twinturbo..er livsfarlig morsomt å leke seg med i fjellbanene;) Prøvde tilsvarende med nye Fiestaen, putta inn RS200 motor! Har ikke trimma fullt enda, men bra gikk det! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Prøvde tilsvarende med nye Fiestaen, putta inn RS200 motor!Har ikke trimma fullt enda, men bra gikk det! Sliter med å finne feste på full prupp på 5. gir på min fiesta! FWD enda, men blir vell AWD snart.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 FWD?? Du er gal mann!:crazysant: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Fikk LE av Spiderman i Tromsø i dag. :D Holder på å installere spillet... Sprekker snart. :D Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 FWD?? Du er gal mann!:crazysant: Er jo gøy da med en ulv i fårekler da! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er jo gøy da med en ulv i fårekler da! Du røper deg jo relativt fort da når du spinner hjula rundt i 300 når du prøver å ta i gang. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg