Klemmetsmo Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Noen som har testa hired driver? tok ca 50% . Noen som vet om en bane ? Som kan passe med hired driver? ( hvem lvl som trengs ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 tror de fleste som har forhåndsbestillt på elkjøp har fått dårlig erfaring egentlig. Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hvordan får man tak i den lekebana ? som er helt åpen.Noen som har den? Den er med påd enna videoen. fant den. gå inn på highspeed ring benchmark eller hva den heter. så layout f eller noe. hvertfall en stor firkant Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krsve88 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Har ett uåpna Forza 3 Limited Edition for mye, noen som trenger? 400,- Siter Volvo 242 2,8 Rallycross Volvo 940 veibil X- Peugeot 206 XS rallybil X- Seat Ibiza Rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 endelig lå det i kassa :) Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 fant den. gå inn på highspeed ring benchmark eller hva den heter. så layout f eller noe. hvertfall en stor firkant Er den bare på LE versjonen? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Benchmark banen er på DLC'en som følger med på begge utgavene sammen med sidewinder banen og Classic Motorsport Pack. Et kjapt spørsmål som dreier seg om LE, flere enn meg som har problemer med å bruke koden som følger med LE, får bare denne beskjeden når jeg hadde skrapt fram koden og tastet den inn første gangen: This code isn't valid. Please enter a valide code. Så om noen har noen tips på hvordan jeg kan løse dette hadde det vært fint. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Benchmark banen er på DLC'en som følger med på begge utgavene sammen med sidewinder banen og Classic Motorsport Pack. Et kjapt spørsmål som dreier seg om LE, flere enn meg som har problemer med å bruke koden som følger med LE, får bare denne beskjeden når jeg hadde skrapt fram koden og tastet den inn første gangen: Så om noen har noen tips på hvordan jeg kan løse dette hadde det vært fint. fikk også den beskjeden, men det var fordi jeg hadde skrevet inn koden feil, så måtte bytte noen bokstaver og tall så funket den :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 fikk også den beskjeden, men det var fordi jeg hadde skrevet inn koden feil, så måtte bytte noen bokstaver og tall så funket den :) Eller bare passe på at det 7 tallet som så ut som en T blir til 7 igjen når jeg taster inn koden , men takk for hjelpen :) Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 godt det funket til slutt :D Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg bestillte LE fra elkjøp. Mitt ble sendt onsdag 9:40:47 PM og fikk det rundt 16:00 på fredagen. Litt seint men fikk det da på dagen hvertfall. Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Noen som er med å kjøre A-klasse grip i kveld ved 8-9 tiden? Vi kjører serie med RWD eller AWD ellers ingen regler.. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg kan bli med :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hmm, skjønner lite. Jeg logger inn på Live også trykker jeg på xbox LIVE MARKETPLACE også her inne er det en liste med ''Black racing helmet'' og ''racing gloves'' og masse sånt, men hvor skal jeg skrive inn redeem code? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 ekke helt inn på detta merker ejg, hvor i svarte finner jeg den "lekebanen" ? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg