Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan får man tak i den lekebana ? som er helt åpen.

Noen som har den?

Den er med påd enna videoen.

fant den. gå inn på highspeed ring benchmark eller hva den heter. så layout f eller noe. hvertfall en stor firkant

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benchmark banen er på DLC'en som følger med på begge utgavene sammen med sidewinder banen og Classic Motorsport Pack.

Et kjapt spørsmål som dreier seg om LE, flere enn meg som har problemer med å bruke koden som følger med LE, får bare denne beskjeden når jeg hadde skrapt fram koden og tastet den inn første gangen:

This code isn't valid. Please enter a valide code.

Så om noen har noen tips på hvordan jeg kan løse dette hadde det vært fint.

Member of Midnightclub

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benchmark banen er på DLC'en som følger med på begge utgavene sammen med sidewinder banen og Classic Motorsport Pack.

Et kjapt spørsmål som dreier seg om LE, flere enn meg som har problemer med å bruke koden som følger med LE, får bare denne beskjeden når jeg hadde skrapt fram koden og tastet den inn første gangen:

Så om noen har noen tips på hvordan jeg kan løse dette hadde det vært fint.

fikk også den beskjeden, men det var fordi jeg hadde skrevet inn koden feil, så måtte bytte noen bokstaver og tall så funket den :)

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk også den beskjeden, men det var fordi jeg hadde skrevet inn koden feil, så måtte bytte noen bokstaver og tall så funket den :)

Eller bare passe på at det 7 tallet som så ut som en T blir til 7 igjen når jeg taster inn koden , men takk for hjelpen :)

Member of Midnightclub

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner lite. Jeg logger inn på Live også trykker jeg på xbox LIVE MARKETPLACE også her inne er det en liste med ''Black racing helmet'' og ''racing gloves'' og masse sånt, men hvor skal jeg skrive inn redeem code?

Tim Bjerkelund

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider