kimern68 Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Legger ut bilde av min selv lakkerte og selvtunede Datsun 510 Specs. 797kw 1038,5 Nm 1,100 kg 2,6 L fra skyline R34 Nur Underkant av 750 hester. Trykk for større bilde Ble grom den, morsom lakkering. Men stussa litt på tallene du har oppgitt, du sier den har 797 kw i effekt, også sier du i underkant av 750 hk etterpå, hvilken stemmer, er kw'en riktig har du 1083,92 hk (797 x 1,36 = 1083,92). Men skal ikke henge meg opp i bagateller, det viktigste er at du er fornøyd med bilen, og den er jo grom som f (selv om jeg personlig ville gått for en annen dekor :P ) Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 har problemer med og komme meg på xbox live! står at den ikke finner no ip adresse:( noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 1.Har det virket før? 2.Eller er det første gang du kobler opp nå? 2.1. Har du dhcp aktivert på din router? 2.1.1. Hvis ja, så skal du få IP adresse automatisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 det virka i mars, men har ikke spilt nede siden det åsså kjøpte jeg meg forza 3, og tenkte jeg sku prøve, men da skjer det ikke så mye:( dhcp er for noe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jdmNissen Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Hvordan får man lastet ned motorsport legends car pack og benchmark banen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Hvordan får man lastet ned motorsport legends car pack og benchmark banen? Om det er første gangen så trenger du først det kortet som følger med spillet hvor det er et skrapefelt bak med en kode. Jeg antar xboxen din er koblet på nettet, så når du skrur på xboxen trykker du på xboxknappen (den store x'en på kontrollen)også blar du til venstre til Marketplace, der vil du finne noe som heter redeem code. Gå inn der, tast inn koden fra kortet også får du instruksjoner på skjermen, men om spillet er brukt så er det ikke sikkert du har fått dette kortet, og da blir det fort værre siden det ikke ligger ute som en vanlig DLC. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Ble grom den, morsom lakkering. Men stussa litt på tallene du har oppgitt, du sier den har 797 kw i effekt, også sier du i underkant av 750 hk etterpå, hvilken stemmer, er kw'en riktig har du 1083,92 hk (797 x 1,36 = 1083,92). Men skal ikke henge meg opp i bagateller, det viktigste er at du er fornøyd med bilen, og den er jo grom som f (selv om jeg personlig ville gått for en annen dekor :P ) Haha ja dreit meg litt ut... prøvde på min hoderegning men er faen ikke sikker på meg selv der gett...imstupid Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Haha ja dreit meg litt ut... prøvde på min hoderegning men er faen ikke sikker på meg selv der gett...imstupid Hehe, er ikke like lett alltid det der, er ikke helt god på den matten selv, men alle pc'er har da lett tilgjengelig kalkulator, så den er i veldig flittig bruk hos meg ;) Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Har funnet ut av hvordan man får driftpoints.. :p Nissan Skyline GTR R33 med 950 hester og 100/0 på differentialen og Benchmark Raceway med layout E(rundt bane)!! sladdet poeng for over 100 tusen etter "noen" runder rundt og rundt. Dritgøy! Men poenga begynner å telle på ny hver runde, så du må legge sammen selv hvor mange points du fikk :D Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 ny sladdebalje...denne er forresten utrolig god å drifte med, beste rwd jeg har brukt hittil.. Er trimmet opp til A klasse, mer enn nok fant jeg ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 ny sladdebalje...denne er forresten utrolig god å drifte med, beste rwd jeg har brukt hittil.. Er trimmet opp til A klasse, mer enn nok fant jeg ut;) Har du noe spesielt oppsett på bilen, eller drifter du uten justeringer av understell osv...? Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Er det noen knakendes gode måter å få litt mer penger litt fortere?! På 2'ern kunne man jo leie inn sjåfør for å kjøre de lange løpene og tjene litt penger, men når jeg er level 6 på 3'ern er går det så tregt a gitt! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Hvor får man lastet ned drifte baner? Noen tips til hva slags biler man kan ha som drifte bil? Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Sprinter er jo en favoritt, s13 er en klassiker. Og s15 fungerer overaskede bra i 3'n. Mye bedre enn i 2'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Noen som har tenkt noe over drivstoff forbruk og dekkslitasje på litt lengre løp. Har ikke vært i nærheten av å måtte gå i pit i noen løp enda. Savner å kunne slå det på i multiplayer også, er det med som del av skademodellen hvis skade står på simulator? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg