Tore Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 damn. tror jeg har rota bort resten :P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Haha, buurn! :D Det hadde faktisk jeg og.. Fikk i det minste rydda opp litt :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Da har jeg kjøpt Forza 3 :) Legg meg til på Xbox om dere vil, legg ved "bilforumet.no" som kommentar eller noe, da om det går, så jeg vet hvor dere legger meg til fra. :) Gleder meg til å tune! :D Kanskje legge ved hva du kaller deg da :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Haha Økte personlige rekorden min over Kaido med 10.000 poeng nå! Før var rekorden 120.000 med supram og nå er den 130.307 med RAM srt10! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Haha Økte personlige rekorden min over Kaido med 10.000 poeng nå! Før var rekorden 120.000 med supram og nå er den 130.307 med RAM srt10! Nice!! :partyon: Men med SRT10 da? Blir ikke den litt tung og ugrei go håndtere? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Det var det jeg og trodde! Men har et rått tune på den nå samt en del "timer" bak stikka med den nå! Forøvrig er tunen å få kjøpt på storefronten min. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Det var det jeg og trodde!Men har et rått tune på den nå samt en del "timer" bak stikka med den nå! Forøvrig er tunen å få kjøpt på storefronten min. Slettes ikke utenkelig at jeg kjøper den også da! :) Ca hva er prisen på å få tunet den opp fra en orginal bil da? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Slettes ikke utenkelig at jeg kjøper den også da! :)Ca hva er prisen på å få tunet den opp fra en orginal bil da? Hmm. Selve tunen er 15.000 fra storefronten min, men hvor mye det koster i deler er jeg neimen meg usikker på. Gikk mye fram og tilbake mellom deler og motorer. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 fant ut at man kan prøve tunes man har lagret (kjøpt eller laget selv) uten å betale for oppgraderingene hvis man bruker en av arkadebilene under free play :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 fant ut at man kan prøve tunes man har lagret (kjøpt eller laget selv) uten å betale for oppgraderingene hvis man bruker en av arkadebilene under free play :) lol ? :P da vet jeg det og ;) bare prøvde det du da ? :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=XyOVqaJzyMI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=XyOVqaJzyMI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Utfordring folkens! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Den er god hansien.. driver å redigerer replay nå :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Er det noen gode måter å tjene litt penger litt fort i Forza? Jeg synes det tar evigheter å kjøre Career for å eeendelig ha nok til å tune en bil til noe brukbart for så å bruke absolutt alt på en enkel bil.. :p Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 du kan sette opp multiplayer game på den Benchmarkbanen som kun er en sirkel.. 50 runder og bare AI biler å kjøre mot. Så kjører du inn til midten og rundt og rundt der. Tar type 5 min elns... Er litt cheating da men.. Får vel 30 000cr elns. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hvis du vil ha ei skikkelig utfordring i tillegg, tar du 5 runder på Nürburging, gir i underkant av 100k cr, eller 8 Runder på Le Mans... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg