RBrambo Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Biler er forsåvidt morro det, men spillet trenger heller flere baner framfor biler. Får ihvertfall håpe at det ikke bare er 2010-modeller.. Helt enig. På forzaforumet gikk det i hvertfall rykter om ei ny bane (Infineon Int. Raceway), så ble litt happy når jeg så det. Men desverre ser det ut til at det blir biler denne gangen også. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Nye biler: Gumpert Apollo: Mosler MT900S: SSC Ultimate Aero: Joss JT1: Blir nok nye forsøk på å nå en bra toppfart nå! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Åssen skifter man til HP isteden for KW ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 På HUD i my profile f.eks ;) mener det skal ligge der. Men når du skifter til HP får du mph. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Ja også får du Dreimoment i lb/ft eller noe å. Utrolig irriterende at man ikke kan velge selv hvilken enhet man vil ha de forskjellige måleenhetene i. Turn10 er noen ordentlige klakafanter Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Dagens biler: Rossion Q1 Spada Vetture Sport Codatronca TS Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Er det mulig å lage noe så stygt som den siste der? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Synes den var litt kul jeg Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Var en jeg aldri hadde hørt om før ihvertfall, er sikkert en grunn til det! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Her er mitt nåværende hovedoffer Skikkelig gøyal bil med rå lyd :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Dagens biler: Spada Vetture Sport Codatronca TS Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Flere biler: Spyker C8 Laviolette LM85 Devon GTX Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 noen av de bilene drift-bare? :yak: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Haha furyton ler ass :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 noen av de bilene drift-bare? :yak: Kanskje den siste? Så ihvertfall ut som om den hadde front-motor.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg