Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kommer jo ei bilpakke i Juni eller Juli, vil jeg tro, der noen av de bilene du nevner er med. 90 eller 91 modell 190E, og 87? Sierra Cosworth, BMW 635, Lancia 037 med flere. Vi har jo en GT serie gående med biler fra 70 og 80 tallet. Der er jo Cosworthen, en av de bilene som vil være lovlig der. Volvo 240 er også med i den pakka. En bil som etter min mening ikke har noe som helst å gjøre i Forza, så der må det lages en egen serie hvis den bilen skal brukes i noe race. Og jeg kommer IKKE til å være med på de racene.

Seriøst, kommer 190e, cossi og 240 ? Da blir jeg veldig glad, savner flere eldre biler jeg...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig med hva du skriver gutt, den siste setningen der kan fort mistolkes... Jeg bryr meg ikke så mye om det men... :adolf:

Er faktisk litt enig med Nyteren i det han skriver, tyverr.

Du har en litt for seriøs tone ovenfor dette spillet, og det er noe jeg har erfart flere ganger. Har sine grunner til at jeg har stukket mitt i et løp når du har verdt med. Dette gjelder både drift og det lille jeg har kjørt av grip!

Kanskje du burde ta dette litt til deg og bli bittelitt mer ydmyk ovenfor spillet og spillerenes uhell..?

Forsåvidt, noen som er med på å lage en Destruction Derby serie når volvoen kommer? Last man standing/1 mann i mål etter ca 50 runder på parkeringsplassen? Kun bur og max ribbing, annet er ulovlig. Bølling er lov?:titties:

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt, noen som er med på å lage en Destruction Derby serie når volvoen kommer? Last man standing/1 mann i mål etter ca 50 runder på parkeringsplassen? Kun bur og max ribbing, annet er ulovlig. Bølling er lov?:titties:

Du mener bilcross? :thumb

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener bilcross? :thumb

Nei. Destruction Derby. Bilcross så er volvoen fortsatt i live etter ei runde.

Parkeringsplassen blir for stor og åpen bane til sånt. Blir kjedelig. Må ha tett og trang bane.[/quote

Kanskje bare bruke parkeringsplassen og kjøre last man standing?

Sistemann med rød motor vinner eller noe i den duren?

enig med momo der. men en bra idê!! godt vi fant noe Volvoen kan komme til nytte i............

Alternativ dekkbarikade og bilcross/destruction bil er noe volvo har gode sjanser i ja! :D

Men litt serriøst: Volvoen har et større bruksområde enn mange av bilene i spillet..

Billig bil som kan brukes i fra Derby til drifting og grip..

Mer reelt å bruke den innen de fleste sjangerne enn en Ferrari eller Lamborgini.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza 3 er etter det jeg har sjønt et bilspill for alle og da er det dumt å utelukke vanlige biler og kun ha med race biler. for det er ikke alle som er i huga racing fans, men som liker å modifesere å tune biler for å ha de gøy å lage en bil de kan bare drømme om å bygge eller ha i virkelig heten. så der for syns jeg det er smålig av deg RBrambo å rakke ned å si at forsjellige biler ikke har noe å gjør i Forza. Er du kun ute etter racing og racing biler så er det vel andre spill som passer mer for deg.

Bare mine 50 øre

Men ellers ha det arti med spillet:)

1994 VW Passat 1,8

1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker)

1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker)

1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt)

Xbox Live GT: xPellaRx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt serriøst: Volvoen har et større bruksområde enn mange av bilene i spillet..

Billig bil som kan brukes i fra Derby til drifting og grip..

Mer reelt å bruke den innen de fleste sjangerne enn en Ferrari eller Lamborgini.

Sier meg ening der.. gleder meg til den kommer, ikke den første jeg kjøper men.. regner med at den er v8 kompatibel.

Endret av Torstein Skjelseth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf...

Enig i at Volvoen har et bredere bruksoråde enn for eks. en Ferrari eller en Lambo. Men jeg er og blir en grip racer og min mening er fortsatt at skal det være en serie med racing biler så er det biler som Porsche, Ferrari og Lamborghini som hører hjemme i en slik serie. Så jeg står på mitt, det blir de bilene som er tillatt i dag i tillegg til Cosworthen, Lancianen, De Tomasoen og BMWen som skal brukes i 70/80 talls serien.

Uhell kan forekomme og det er helt greit, men er det gjentatte rene torpederinger, så har jeg nulltoleranse for det. Er det en som stopper og står og burner piruetter midt på ei rettstrekke er det også noe jeg ikke aksepterer når det kjøres race.

Men at det er kontakt fra tid til annen, det er slik som skjer. Funker veldig bra slik det er nå, folk har respekt for hverandre og gir plass i stedet for bare å kaste seg i sida på den bilen som prøver og kjøre forbi, og dermed sabotere. Jeg er streng akkurat på det der, men jeg er lik mot alle. Hender med meg fra tid til annen også at jeg blir overivrig så det blir en smell, men jeg kjører ikke på folk med fullt overlegg hele tiden.

At jeg tar det for seriøst når jeg drifter, det er i hvertfall bare tullprat. Jeg har gjort en par mer eller mindre mislykkede forsøk på å lære meg drifting, men jeg er mer av banen enn på banen og som oftest er det bakenden på bilen som peker den veien bilen skal. Er stor sett alltid den som ender sist, jeg klarer bare ikke å få draget på drifting, så derfor holder jeg meg stort sett til grip racing. Kan nok være at jeg er litt frustrert til tider og gir uttrykk for det men, det ber jeg om at dere i såfall bare ignorerer.

Jeg har ingen problemer med dere og hvordan dere ser på forza og inviterer hvem som helst til å være med å kjøre løp i hvilke som helst klasse. Men oppfør dere som folk på banen. Det er det eneste kravet jeg har.

Nytern gikk langt over streken med sitt innlegg, så der følte jeg at jeg måtte reagere. Jeg er streng, men å sammenligne meg med et regime av den typen. Nei fyttikatta, denslags vil jeg ha meg frabedt. (Ja nå tolker jeg det så bokstavlig som det kan tolkes). Si hva dere vil, og men hva dere vil, men vær saklige.

NB: Volvo 240 er jo en kjempefin bakkeløpsbil...

Ang. det med meg og seriøsitet, kan vel si at jeg har bittelitt konkurranseinstinkt. Er litt derfor jeg har foreslått at vi skal kjøre litt med de aller eldste bilene uten for mye modifiseringer, kun for moroskyld, eller at vi kjører litt street legal, gromme biler, men uten for mye modifiseringer. I stedet for fullblods seriøse racing biler. Der vi kjører kun for morroskyld. Da gir jeg litt mer f... i resultater også.

Er dere ute etter en serie helt uten regler? Kan jo prøve det, men er rimelig sikker på at det blir totalt håpløst...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk litt enig med Nyteren i det han skriver, tyverr.

Du har en litt for seriøs tone ovenfor dette spillet, og det er noe jeg har erfart flere ganger. Har sine grunner til at jeg har stukket mitt i et løp når du har verdt med. Dette gjelder både drift og det lille jeg har kjørt av grip!

Kanskje du burde ta dette litt til deg og bli bittelitt mer ydmyk ovenfor spillet og spillerenes uhell..?

Har null problemer med å godta uhell, men stygg kjøring og generell "køddkjøring" har jeg veldig vanskelig for å godta. Var en liten episode for en stund siden der det var en som begynte å burne piruetter på rettstrekket på Motegi, så jeg sa fra. Kjør ordentlig ellers kicker jeg deg. Han stakk, men jeg fikk kommentar fra en av de andre i partyet at "Fint noen tør og si fra og tar tak i slike ting". Og den linja kommer jeg til å fortsette å ligge på.

Ang. spillet. Ja det er et spill. Men hva er galt med å ta en tilnærming til racing serier som eksisterer eller som har eksistert i det virkelige liv og ta en tilnærming til det?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider