fred_stian Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Hmm.. "News for the Forza VIPs" Hvordan blir man en forza vip?! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Hmm.. "News for the Forza VIPs"Hvordan blir man en forza vip?! http://cdon.no/spill/forza_motorsport_3_limited_edition-7031830 Kjøp det og installer VIP koden som er med:thumb BTW Cdon solgte Limited Edition for 379kr før i vinter, ser de har satt opp prisen nå. Men er billig kontra da LE versjon kom(ca700kr++). Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Det er ikke en Holden ;) det er en Ford Falcon :polish: de klarte å sende 2 av den M5'n til meg plus at jeg også fikk en C-class touring tidligere i uka :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Det er ikke en Holden ;) det er en Ford Falcon :polish: de klarte å sende 2 av den M5'n til meg plus at jeg også fikk en C-class touring tidligere i uka :) Å ja, trodde det var Holden jeg men skal sies at jeg verken har sett nøye på eller prøvd bilen i det hele tatt. Får vel selge den :D Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 http://jalopnik.com/5480781/inside-forza-motorsport-part-iii-the-physics-of-driving-games Litt om hvordan spillet er bygd opp. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 En kompis av meg som jeg spiller med daglig på live, klarte i går å bli bannet fra Turn10 (uten å få oppgitt noen grunn), så null mer kjøring på xbox live for han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Javel ? Har han lagt ut noe han ikke burde da ? Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Han prøvde seg for første gang for en ukes tid siden å legge noe til salgs på storefronten, noe vinyl groups, så det er jo mulig det? Må vel opprette ny profil/gametag og begynne helt på nytt da.. Jeg trenger iallfall noen nye å leke med på FM3, så legg meg gjerne til, Dieselkomfyr er gametag, drifter og racer stort sett hver kveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Nei det er typisk M$ å hele live dritt'n. Vi gjør hva vi vil uten att vi trenger noen grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 http://jalopnik.com/5482942/forzalopnik-episode-i-the-phantom-car-pack http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/03/01/forzalopnik-episode-1-the-phantom-car-pack.aspx Det første bildet: Noen som tør gjette? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Liste som antyder hva vi kan forvente i neste bilpakke: mazda furai 2010 mugen civic hatch 2010 BMW Z4 doran racing number 40 ford GT GT2 racing car car we're unsure of (possibly bugatti EB110SS) aston martin rapide porsche 911 sport classic another one we're unsure of (possibly mclaren MP4-12c, zonda cinque, honda HSV 010 GT, or gallardo facelift model) aston martin V12 vantage audi TTRS Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 hadde vært ekstremt kult om Honda HSV 010 GT kom med :D :D :D :pray men hvordan de har klart å få tak i data på den er jo neste spørsmål Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Si det... Håper virkelig de har klart å få til lyden på den. Noe av det råeste jeg har hørt (utfra youtube videoer). F1 lyd, er bare gromt. Kan ikke beskrives, må oppleves... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Man skal aldri undervurdere Turn10 når det gjelder å få tak i data på biler. Kombinert med et godt rykte og det at de trenger mye mindre info enn det man skulle tro! De hadde jo også Ferrari Enzo før den var ferdig testet og produsert, så hvorfor ikke? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Si det... Håper virkelig de har klart å få til lyden på den. Noe av det råeste jeg har hørt (utfra youtube videoer). F1 lyd, er bare gromt. Kan ikke beskrives, må oppleves... Var på solberg show i oslo, så kjørte de F1 bilen til Michael Schumacher. fy faen det var noe av det sykeste jeg har hørt. Må oppleves, også kan dere tenke dere at det hær var inne også. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg